Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

herfst - welke van de drie ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: herfst - welke van de drie ?

Ik zie dat je deze rond de middag genomen hebt. Het zou misschien nog beter moest je deze ergens rond zonsopgang gaan maken. Dan val het licht volgens mooier (vooral op de rechtse kant)
    I put the sexy in dyslexia

Comment

Alle drie meer dan het bekijken waard, maar als ik moet kiezen ga ik voor je eerste
      mvg,
      Ludo V.

Comment

Ik kies voor 2

Bij 1 ligt dat rechtse watervlak daar zo voor spek en bonen bij vind ik.
        Bij 3 mis ik de verschillende herfstkleuren en die variatie wel een beetje.
        2 is het compromis

frans
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Ik ga voor twee, die heeft de mooiste lijnen.

groetjes

moniq
          groetjes, moniq (BD1321BE)

A picture paints a thousand words

Comment

Drie prachtige foto's met een prachtig zicht, heerlijke kleuren, mooie weerspiegelingen en details! Ik heb een lichte voorkeur voor je eerste foto omwille van de compositie en diepte! Prachtig werk!

Groetjes,
            Ann

Comment

De 3e is voor mij de sterkste, die heeft alles mee, compo, kleur , weerspiegeling.

Groetjes chrit.
              Grootse dingen zijn vaak gegrondvest op een stevige onderlaag van mislukking.

Comment

voor mij 1-3-2 vicky
                ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
                *BD1034BE

Comment

Voor mij foto 1. Die spreekt me het meest aan omwille van de originelere compositie. De loopbrug stoort me helemaal niet, in tegendeel, het geeft de foto dat extra tov andere "kanaaltje + bomen op de oever in de herfst"-foto's.
                  Bij foto 2 stoort de loopbrug wel voor mij. En Foto 3 is een welverdiende 2e plaats, maar zoals gezegd minder origineel.
                  Canon Eos 450D
                  Canon EF-S 18-55 f/3.5-5.6 IS + EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS + EF 50 mm f/1.8 II
                  Sigma 10-20 f4-5.6 EX DC HSM

Comment

iedereen bedankt voor het kijken en het geven van jullie mening
                    Groetjes Vicky

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
                      Voor mij staat deze reeks foto's in de juiste volgorde....waar de eerste de beste is als je de aanlegsteiger en bootje als hoofdonderwerp mee in beeld wil. Ik denk dat ook zonder de steiger en het bootje er een mooie herfstfoto in zat.....wel met een iets meer doortekende lucht en de reflectie ervan op het water.
                      Ik volg hier, al zijn 1 & 2 voor mij heel erg aan elkaar gewaagd...goeie compo's hoor

Comment

Ik ga voor de laatste

Comment

ik heb een duidelijke voorkeur voor nummer 1... veel diepte, erg goed hoe je de steiger uit de hoek hebt laten komen...ook lekkere kleuren. Nice. Gr. Francois
                          Last edited by lutgenf; 1 november 2009, 14:35. Reden: tikfout
                          BD1769NL, Sony A850, glas 16 - 400mm, Canon G9, statieven, studioflitsset etc. en mijn MacBook Pro I5
                          Flickr of Mijn Website

Comment

Merciekes iedereen
                            Groetjes Vicky

Comment

Drie! In de tweede mis ik de scherpte van de eerste en de derde, en in de eerste vind ik de weerspiegeling van de schaduwzijde net te dominant. De derde doet de herfstkleuren aan de zonzijde op één of andere manier ook wat meer recht...

Jacobus
                              Zenfolio

Comment

Working...
                              X