Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Knappe compo's. Met wat sterkere kleuren, of harder contrast was het eerst bijna abstract geweest. Maar mijn voorkeur gaat vooral naar de tweede: de compo, de zachte tinten...
Knappe compo's. Met wat sterkere kleuren, of harder contrast was het eerst bijna abstract geweest. Maar mijn voorkeur gaat vooral naar de tweede: de compo, de zachte tinten...
Yep dat vind ik ook..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Je tweede is wel erg knap; kleuren, licht, compo...
De dreigende wolkenformatie is heel sterk in dit shot.
Je eerste heeft geen voorgrond...dat mis ik (al is het mijn persoonlijk gevoel).
De tweede; niet omdat ze dit allemaal zeggen, maar omdat het de betere foto is, met twee
heel mooie wolkenformaties waarvan je niet weet of de dreiging dan wel de opklaring het
pleit in zijn voordeel beslecht. Mooi hoor.
Comment