Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
eerlijk......alleen de boom vind ik goed.
vind nl het verschil tussen het linker en het rechterdeel van de opname te groot om een mooi totaaltje te zijn.
grt,bouk.
sorry bouk, maar op jou site vind ik geen foto die deze sfeer uitstraalt...
sorry bouk, maar op jou site vind ik geen foto die deze sfeer uitstraalt...
is dat dan de bedoeling!
als dat zo is, zal het wel erg rustig met het geven van comments worden hier, als je dan alleen een comment mag geven, alleen las je beter of in iedergeval gelijk niveau op je site heb staan.
en met jou gegeven comment, schiet TS niet veel op dacht ik.
grt,bouk.
Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR
eerlijk......alleen de boom vind ik goed.
vind nl het verschil tussen het linker en het rechterdeel van de opname te groot om een mooi totaaltje te zijn.
grt,bouk.
Hey Bouk,
Over welk verschil praten we hier, een verschil in belichting ( te licht,te donker )...of een verschil in kleuren/compo...graag wat specifieker ....'k ben wel blij dat je mijn boom al mooi vind
@ Kurrywurry,
Ik weet wel zeker dat Bouk niet het kleingeestige of jaloerse type is dat zonder redenen iemand zijn foto's afbreekt...ik heb dan ooker geen problemen met zijn mening over deze foto....ik heb dan ook gevraagt voor eerlijkheid hé
Allesins bedankt voor de reaktie
Comment