Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Zalig die hertfstkleuren,dergelijke foto's doen me watertanden om aan de slag te gaan in het bos , maar door tijdsgebrek zal het spijtig genoeg nog een weekje...of meer....moeten wachten
Mooie herfst copmo en mooie kleurjes..Het is voor mij 1 van de mooiste tijden van het jaar..koning winter komt op de eerste plaats..
De verscherping vind ik optimaal..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Ja...dit is ook weer een blend. Ik heb hier wel enkel het stuk wat direct rond de zon zit gebruikt uit een tweede belichting . In één enkele belichting is er geen ster te zien enkel een witte uitgebrande vlek.
Heerlijk dat plekje zonlicht op de bladeren...
Zeer sfeervol en dus herkenbaar herfstplaatje - ik kan die typische diepe humusgeur bijna ruiken !
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment