Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Horsterwold in de vroegte+nu werkende update
Collapse
X
-
-
Re: Horsterwold in de vroegte
jammer van de vele aandacht voor de voorgrond, had hier eerder gekozen voor meer van die mooie lucht.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Twee mooie plaatjes hoor
Comment
-
Ik vind ze niet slecht, maar zeker in de tweede had ik liever meer aandacht voor de lucht dan voor de voorgrond gezien, zeker met zo'n pracht van een wolk.:::[ w w w . f o t o m a c h i . m x ]::: :::[ M a c h i g l a z k i . О п т и к . B l o g ]:::
Comment
-
-
Re: Horsterwold in de vroegte+update
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtIk vind de voorgrond net iets meer geven aan het geheel van de platen.Mooie kleurtjes en knappe lucht ook..net voldoende..Smaken verschillen hé...
Bij de update heb ik meer de aandacht naar de lucht laten uitgaan.
Het is inderdaad smaak.
gr.ron.Last edited by exhi; 20 oktober 2009, 18:32.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtIk vind de voorgrond net iets meer geven aan het geheel van de platen.Mooie kleurtjes en knappe lucht ook..net voldoende..Smaken verschillen hé...
grtjs
JK
Comment
-
De update bekeken en deze smaak ik het beste:::[ w w w . f o t o m a c h i . m x ]::: :::[ M a c h i g l a z k i . О п т и к . B l o g ]:::
Comment
-
Zo zie je maar weer hoe smaak verschillend kan zijn
Dank voor het reageren
gr.ron.
Comment
-
-
Wat ik kan zien vind ik prima hoor, mooi scherp met heldere kleuren ( foto 3 laadt maar voor de helft )....'k weet niet dat het bij mij ligt of bij de server ....spijtig, gezien de discussie had ik graag nr 3 gezien
Comment
Comment