Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
'k Ben niet zo'n held in kaderkes verzinnen, 'k heb een action gemaakt in PS en floep... mijn kaderke staat rond mijn foto
Vermits er zoveel ge...ech ...dinges was over dat wit kaderke : voilà zie donker omlijnd
de foto vind ik prachtig, het kadertje juist wat minder maar dat is persoonlijke smaak. (Kaders leiden snel af van foto's vind ik zelf, simpel zwart kader vind ik vaak het mooist, maar nogmaals, allemaal heel persoonlijk haha)
Mooie en sfeervolle kleuren met een prima compo, knappe foto uit 't Zichemsveld vermoed ik.....'t kaderke ?.........'t is zoals zoveel een persoonlijk smaak....ik vind het...zeker bij deze....prima
Comment