Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wolken aan het schulensmeer + update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Wolken aan het schulensmeer + update

    Aha, hier staat dan je panorama. Deze krijgt mijn voorkeur.
    (in je andere post had ik net zo'n pano voorgesteld)

    Je update vind ik minder geslaagd door de magenta-zweem (liever je oorspronkelijke post)

    greetz
    Cheeta
    Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
    flickr

    Comment


    • #17
      Re: Wolken aan het schulensmeer + update

      Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
      Koen verklaar U nader?
      #2.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #18
        Re: Wolken aan het schulensmeer + update

        voor mij de pano pascal
        ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
        *BD1034BE

        Comment


        • #19
          Re: Wolken aan het schulensmeer + update

          Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
          Koen verklaar U nader?
          dat slaat op die reactie van william , ik vind dat je zo niet moet reageren , die man doet zijn best , je kan ook zeggen wat er mis aan is. Is hier al dikwijls gezegt, de TS bepaald of hij de foto plaats in SC

          Comment


          • #20
            Re: Wolken aan het schulensmeer + update

            Oppassen met bewerkingen! Voor je het weet heb je een landschap verknoeid.
            Uitgebrande witte delen in de wolken is iets onnatuurlijks. De zon is hier niet in beeld.
            Reflecties van het licht door de wolken zijn nooit zo intens dat ze leiden tot
            uitgebrande delen.
            Zoals ik zie is het derde beeld een uitsnede en bewerking van het eerste en heeft een
            totaal ander kleurenpalet. Wat is hier de bedoeling van?
            Witbalans gemanipuleerd?
            Volgens mij is de derde de meest realistische.
            "De realiteit overtreft alle verbeelding"; maar probeer die realiteit maar eens zo
            goed mogelijk weer te geven in de fotografie; geen sinecure.
            Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

            Comment


            • #21
              Re: Wolken aan het schulensmeer + update

              Oorspronkelijk geplaatst door wanka tanka Bekijk bericht
              voor mij de pano pascal
              Eddy zou je bedoelen...
              Mvg, Pascal,Schoonspikke
              Als je schiet..schiet dan raak!
              500 PIXHuawei P30 PRO

              Comment


              • #22
                Re: Wolken aan het schulensmeer + update

                Oorspronkelijk geplaatst door koen1950 Bekijk bericht
                dat slaat op die reactie van william , ik vind dat je zo niet moet reageren , die man doet zijn best , je kan ook zeggen wat er mis aan is. Is hier al dikwijls gezegt, de TS bepaald of hij de foto plaats in SC
                Dat had ik al door..
                Als je iets zegt dan moet je volgens mij eventjes de moeite doen om te zeggen waarom wel en waarom niet in het geval van die opmerking...
                Ik weet dat Eddy normaal gezien een foto maakt en hem bijna origineel zal posten..
                Hij is niet zo handig als de meeste onderons met bewerkingen in CS4 en zal er dan ook geen uren aan gaan zitten tot hij een resultaat krijgt wat voor hem dan toch al lang erover is.
                Als hij het dan gaat proberen en toch post dan bestaat de kans erin dat iedereen dat dadelijk gaat zien op zijn fotos..
                Fotografie is nog altijd zijn hoofdzaak en daar kan niets tegenop..Als er 1 iemand is die ik weet die zo veel op pad is met zijn toestel is het den Ed wel..
                Conclusie..ieder zijn ding...
                En als je dan van iemand een reactie krijgt wat nergens op slaat en geen reactie meer krijgt....Tja dan ben je volgens mij hier aan het verkeerde adres...
                Bedankt voor de toelichting Koen..
                Mvg, Pascal,Schoonspikke
                Als je schiet..schiet dan raak!
                500 PIXHuawei P30 PRO

                Comment


                • #23
                  Re: Wolken aan het schulensmeer + update

                  Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                  Dat had ik al door..
                  Als je iets zegt dan moet je volgens mij eventjes de moeite doen om te zeggen waarom wel en waarom niet in het geval van die opmerking...
                  Ik weet dat Eddy normaal gezien een foto maakt en hem bijna origineel zal posten..
                  Hij is niet zo handig als de meeste onderons met bewerkingen in CS4 en zal er dan ook geen uren aan gaan zitten tot hij een resultaat krijgt wat voor hem dan toch al lang erover is.
                  Als hij het dan gaat proberen en toch post dan bestaat de kans erin dat iedereen dat dadelijk gaat zien op zijn fotos..
                  Fotografie is nog altijd zijn hoofdzaak en daar kan niets tegenop..Als er 1 iemand is die ik weet die zo veel op pad is met zijn toestel is het den Ed wel..
                  Conclusie..ieder zijn ding...
                  En als je dan van iemand een reactie krijgt wat nergens op slaat en geen reactie meer krijgt....Tja dan ben je volgens mij hier aan het verkeerde adres...
                  Bedankt voor de toelichting Koen..
                  Sorry voor de onduidelijkheid. Dat herkende ik direct
                  PS die uitgebrande wolken kan je er wel uitwerken van de tweede

                  Comment

                  Working...
                  X