... gefotografeerd tijdens een bergwandeling (naar beneden )op de flank van de Goldeck. (Spittal an der Drau, Karinthië, Oostenrijk)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Spiegeltje spiegeltje ...
Collapse
X
-
Spiegeltje spiegeltje ...
... gefotografeerd tijdens een bergwandeling (naar beneden )op de flank van de Goldeck. (Spittal an der Drau, Karinthië, Oostenrijk)
Labels: Geen
-
-
Re: Spiegeltje spiegeltje ...
heel mooie opname, zou wel, (ook al staat de horizon recht), hem iets laten zakken naar links.
dit alleen voor het kijkgenot, omdat er links op deze opnamen nog al veel staat in vergelijking met rechts.
tis louter om het visuele te doen hoor.
omzetting prima, met nog veel detail in de donkere delen.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Mooie plaat en omzetting
Als miniem minpuntje had ik graag bovenaan ietsje meer ruimte gezien.:::[ w w w . f o t o m a c h i . m x ]::: :::[ M a c h i g l a z k i . О п т и к . B l o g ]:::
Comment
-
-
'm Ja, normaal hou ik niet van Z/W landschapfoto's maar deze maakt toch wel een grote uitzondering.
Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk berichteen van de mooiste zwart wit omzettingen die ik de laatste tijd gezien heb
en ook Qua compo
grtjs
Jk
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht'm Ja, normaal hou ik niet van Z/W landschapfoto's maar deze maakt toch wel een grote uitzondering.
Comment
-
Een prachtige landschapsfoto...zeer sterke opname doordat spiegeling optimaal werd benut...."Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"
Comment
-
-
Een prachtige prent; perfecte omzetting van een zalige compo
Comment
-
Iedereen bedankt voor het kijken en de commentaar!
Comment
Comment