Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stille kikkerpoel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Stille kikkerpoel

    Oorspronkelijk geplaatst door MCV Bekijk bericht
    Tja, hij staat inderdaad flink scheef, ook dat witte vlekje op de eerste steen vind ik wat storend. Verder vind ik het nogal een rommelige foto die mijn aandacht ook niet kan vasthouden.
    MCV bedankt dat je gereageerd hebt.Kan je mij vertellen waaraan je ziet dat deze foto scheef staat..Ik zie geen enkel aanknopings punt hoor...
    En die vlek zat er en die was misschien beter even weggeshopped..
    Ik heb deze foto genomen zoals hij is in zijn volle natuurlijke omgeving. Dus ik denk dat het voor iedereen een persoonlijk smaak is of hij druk is of niet.
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

    Comment


    • #17
      Re: Stille kikkerpoel

      Pascal, ik hoop niet dat je mijn post als persoonlijke aanval zag Helemaal niet, is gewoon mijn persoonlijke mening.
      Het water geeft mij de indruk dat de foto scheef is. Ik heb de foto gedownload en even 4 graden met de klok mee gedraaid (als snelle test). De foto oogt direct heel anders dan, veel rustiger en natuurlijker. Helemaal achterin de foto, aan het eind van het rotspad, staan wat boompjes, struikjes e.d. die hellen ook allemaal over naar links. Dat laatste kan je m.i. vooral goed zijn aan het boompje wat in het verlengde van het rotspad staat.
      Er is in deze foto geen makkelijke lijn om je op te oriënteren maar als ik je mag vragen zelf eens de foto wat naar rechts te draaien en dan te kijken wat jouw bevindingen zijn?

      Martin

      Comment


      • #18
        Re: Stille kikkerpoel

        Oorspronkelijk geplaatst door MCV Bekijk bericht
        Pascal, ik hoop niet dat je mijn post als persoonlijke aanval zag Helemaal niet, is gewoon mijn persoonlijke mening.
        Het water geeft mij de indruk dat de foto scheef is. Ik heb de foto gedownload en even 4 graden met de klok mee gedraaid (als snelle test). De foto oogt direct heel anders dan, veel rustiger en natuurlijker. Helemaal achterin de foto, aan het eind van het rotspad, staan wat boompjes, struikjes e.d. die hellen ook allemaal over naar links. Dat laatste kan je m.i. vooral goed zijn aan het boompje wat in het verlengde van het rotspad staat.
        Er is in deze foto geen makkelijke lijn om je op te oriënteren maar als ik je mag vragen zelf eens de foto wat naar rechts te draaien en dan te kijken wat jouw bevindingen zijn?

        Martin
        Geen probleem hoor...Rechts draaien en dan verlies ik van de algehele compo wat hem minder sterk maakt volgens mij maar in ieder geval bedankt voor de Tip.
        Ik wou je nog vertellen dat ik wel met een waterpas werk de laatste tijd en heb hem juist daar op die plek in het water laten vallen vermoed ik..
        Gekocht op BD live en nu al kwijt..
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        Als je schiet..schiet dan raak!
        500 PIXHuawei P30 PRO

        Comment


        • #19
          Re: Stille kikkerpoel

          Mooie foto met een mooie diepte zicht, goede kleuren en mooie details. Een heel rustgevend tafereeltje en daar hou ik wel van!

          Groetjes,
          Ann

          Comment

          Working...
          X