Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De 2e heeft een hoog postkaartgehalte...zeer heldere opname....blauw en wit zit precies goed
Bij de 3e vraag ik mij af : was dat nu aan het sneeuwen en zie ik sneeuwvlokken in de linker bovenhoek of zit daar een heleboel stof op je censor ?
"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
De 2e heeft een hoog postkaartgehalte...zeer heldere opname....blauw en wit zit precies goed
Bij de 3e vraag ik mij af : was dat nu aan het sneeuwen en zie ik sneeuwvlokken in de linker bovenhoek of zit daar een heleboel stof op je censor ?
Het was inderdaad redelijk hevig aan't sneeuwen op dat ogenblik. Dus zijn het idd vlokjes en geen vuil op de sensor. Trouwens rechts van de bomen zie je ook de vlokjes vliegen.
1 en 2 zijn mooie postkaarten, de derde foto is echter een meer origineel en krachtig beeld. Alleen zou het waarschijnlijk nog beter geweest zijn zonder de takken van de 1e boom (de boom dus waarvan je de stam niet ziet).
Comment