Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Waar jij stond waaide het nauwelijks. Het gele bloempje heeft maar een heel klein beetje bewogen.
Verderop in de foto, vooral links van het voetpad, is de scherpte weg. Het zeebriesje had daar vrij spel en heeft in het gras bewegingsonscherpte veroorzaakt.
Een mooie compositie, de sluitertijd was echter te lang.
Oorspronkelijk geplaatst door Jos VanhengelBekijk bericht
Waar jij stond waaide het nauwelijks. Het gele bloempje heeft maar een heel klein beetje bewogen.
Verderop in de foto, vooral links van het voetpad, is de scherpte weg. Het zeebriesje had daar vrij spel en heeft in het gras bewegingsonscherpte veroorzaakt.
Knap...weerom wordt je helemaal mee de foto ingenomen via het paadje....ook hier de kleurenversie
Dit is ook de weg tussen Griz nez en Audreselles veronderstel ik
zeer mooi plaatje David,
wat de beweging in het bloempje etc betreft, kan ik enkel zeggen dat je met eender welke sluitertijd deze niet uit de weg kan gaan , aan het water staat er altijd minimum 5 Bf, ga je met een minder lange sluitertijd deze maken, krijg je nooit deze prachtige lucht
knap gedaan
Jos, het waait daar overal en altijd, zeker zo dicht bij de rand van de kliffen. De foto is ook laat genomen (21h35), het was dus al redelijk donker aan het worden. Het was zeker ook niet mijn intentie om alle beweging te bevriezen. Bovendien zou ik op maximale iso ook geen sluitertijd gehaald hebben die kort genoeg was.
Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE
Knap...weerom wordt je helemaal mee de foto ingenomen via het paadje....ook hier de kleurenversie
Dit is ook de weg tussen Griz nez en Audreselles veronderstel ik
't Is inderdaad dezelfde weg tussen Gris Nez en Audreselles, maar dan verder weg van de vuurtoren dan in de vorige foto.
David Leemans Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr
Comment