Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Opabin Plateau in Yoho National Park, Canadese Rockies
Re: Opabin Plateau in Yoho National Park, Canadese Rockies
Olalala, 't is er weer boenk op...wat een kleurenpallet....moeder natuur in al haar pracht en natuurlijk weer subliem vastgelegd. Dat soort platen streelt mijn netvlies.
"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Olalala, 't is er weer boenk op...wat een kleurenpallet....moeder natuur in al haar pracht en natuurlijk weer subliem vastgelegd. Dat soort platen streelt mijn netvlies.
mijn netvlies ook
prachtig in beld gebracht
ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
*BD1034BE
Ik dacht dat een Bilzerse voor de liefde naar Canada was geëmigreerd.
Ik denk dat het stiekem voor de mooie landschappen was
Hahaha Patrick...toch niet...want toen ik hier kwam wonen was ik me eigenlijk niet bewust van al die mooie landschappen. Ik ben eerst verliefd geworden op mijn Canadeeske en daarna ook wel op de landschappen...hihihi.
Groetjes,
Ann
PS: Even een correctie, als je het niet erg vindt? Ik ben afkomstig uit Niel-bij-As (As), niet van Bilzen maar dat ligt niet ver van elkaar af he.
Comment