Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eenzaam en alleen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Eenzaam en alleen

Ja hoor, het werkt
    Greetz, Kariboe
    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
    Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Mooie sfeerfoto met een kleurrijke oever. Levert imo ook in vierkant formaat een prima foto op.
      mijn foto's: www.reneheylen.be

Comment

Bedankt voor de positieve reacties tot nogtoe..
        Ik heb lang getwijfeld om deze te posten maar ik denk dat ik tevreden mag zijn.
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        Als je schiet..schiet dan raak!
        500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door exhi Bekijk bericht
          Je blijft maar mooie neerzetten
          Toch denk ik zonder het plukje gras in het water deze nog
          sterker zou zijn.

gr.ron.
          Niet akkoord. Er zijn er al die een HOF plaats hebben behaald met zo'n plukje gras.
          Ik zou wel een stuk van de bovenkant weghalen zodat er een diagonale lijn (oever) zou door het beeld lopen. Dit zou mijn inziens de expressie verhogen.

Henri
          lidnummer: BD0435BE

Comment

Prachtfoto
            Heel speciaal vind ik.
            Ondanks de mist die kleuren, en wat een sfeer.
            Dit is een foto die ik langer bekijk dan gewoonlijk.

mvg
            Ik ben gek op werken. Kan er urenlang gefascineerd naar kijken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
              Niet akkoord. Er zijn er al die een HOF plaats hebben behaald met zo'n plukje gras.
              Ik zou wel een stuk van de bovenkant weghalen zodat er een diagonale lijn (oever) zou door het beeld lopen. Dit zou mijn inziens de expressie verhogen.

Henri
              Henri das een goeie tip die ik eens ga proberen te posten morgen ok? Bedankt.
              Mvg, Pascal,Schoonspikke
              500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

knappe plaat - met de 70-200 ?
                nikon coolpix s9100

Comment

Tja, Pascal wat kan ik hier nog meer aan toevoegen? dit is eentje om maandag den HoF in te wandelen, je weergeeft hier perfect de Herfst

grtjs

Jk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                    Dimitri die vochtvlek die je ziet moet je mij wel eens uitleggen..Er was mist ja en dan bedoel ik dikke mist.
                    Ik heb deze foto gemaakt met de 70-200 omdat ik zo de diepte van de achterliggende bomen wou hebben met een relatief grote opening. Waarom..Omdat ik gewoon wat contour wou hebben in de achtergond en mijn nadruk vooral wou leggen op de over links.
                    Daarbij kwam nog eens dat het eendje te ver af zat om nog iets of wat in beeld te komen met mijn 17-40. Dus ik heb er wel over nagedacht vooralleer ik de lens verwisselde.
                    En ik kijk steeds mijn lens na op condens als ik weet dat er mist is.
                    Ik hoop dat dit duidelijk is en zo helderheid kan brengen voor jou.
                    Deze foto heeft in CS een kleine bewerking gehad die de kleuren van de over wat opfrissen om niet te flest over te komen.Met mist heb je dat namelijk snel...
                    Ik (weet) wel dat het je volste bedoeling was om zo een foto te maken, anders had je die situatie waarschijnlijk niet opgezocht
                    of op zen minst de tijd er niet ingestoken.
                    Mijn persoonlijke menig is echter dat ik het op een vochtplek vind lijken.
                    Geen mislukking in de foto, gewoon: het is er en toevallig is dit mijn smaak niet.

Groeten Dimitri Van de Velde

Niks is hier beledigend bedoel hoor, gewoon mijn mening
                    Last edited by Dimitri VdV; 25 september 2009, 17:10.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri VdV Bekijk bericht
                      Ik (weet) wel dat het je volste bedoeling was om zo een foto te maken, anders had je die situatie waarschijnlijk niet opgezocht
                      of op zen minst de tijd er niet ingestoken.
                      Mijn persoonlijke menig is echter dat ik het op een vochtplek vind lijken.
                      Geen mislukking in de foto, gewoon: het is er en toevallig is dit mijn smaak niet.

Groeten Dimitri Van de Velde

Niks is hier beledigend bedoel hoor, gewoon mijn mening
                      JE hoeft je niet te verontschuldiggen hoor.Jouw mening wordt zeker door mijj geacpricieerd.
                      Toch loisch dat de smaken verschillen nie?
                      Mvg, Pascal,Schoonspikke
                      500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Stemmige foto met heerlijke kleurtjes. Knap gemaakt en bewerkt.

Comment

Ik ga bij deze foto niet de beoordeling mooi of lelijk geven.....ik ga deze keer de beslissing bij uzelf laten. Stel jezelf een paar simpele vragen en je weet zelf of de foto maar middelmatig is,....slecht is, ......of net enorm goed, waar je terecht fier op kunt zijn. Vraag 1; De mensen die reeds gereageerd hebben zijn dat mensen die oprecht hun mening geven of zijn ze eerder heel gul en willen ze me besparen van kritiek....zitten er veel mensen tussen die je totaal niet kent en toch hun lofbetuigingen gaven???(deze mensen hebben namelijk minder moeite om de foto kritisch te bekijken en te beoordelen). Vraag 2 ; Zou de gewone man in de straat( niet amateur fotograaf) er kunnen in slagen om deze foto te maken indien hij hetzelfde toestel en ook alle andere accesoires zou gebruiken? Vraag 3 ; Ben ik zelf kritisch geweest.....en waarom heb ik getwijfeld om hem te plaatsen? Vraag 4; Heb ik deze foto niet geplaatst omdat ik niks anders(beters) had en toch graag nog een foto op het forum wou zetten? Vraag 5 ; Wat maakt deze foto zo speciaal dat ik hem zelf goed genoeg vind om in showcase te zetten?( mooi licht, mooi onderwerp, interessant, sfeer, compositie, standpunt).
                          Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
                          http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

Comment

Mooie prent pasteltint mooi zacht

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
                              Ik ga bij deze foto niet de beoordeling mooi of lelijk geven.....ik ga deze keer de beslissing bij uzelf laten. Stel jezelf een paar simpele vragen en je weet zelf of de foto maar middelmatig is,....slecht is, ......of net enorm goed, waar je terecht fier op kunt zijn. Vraag 1; De mensen die reeds gereageerd hebben zijn dat mensen die oprecht hun mening geven of zijn ze eerder heel gul en willen ze me besparen van kritiek....zitten er veel mensen tussen die je totaal niet kent en toch hun lofbetuigingen gaven???(deze mensen hebben namelijk minder moeite om de foto kritisch te bekijken en te beoordelen). Vraag 2 ; Zou de gewone man in de straat( niet amateur fotograaf) er kunnen in slagen om deze foto te maken indien hij hetzelfde toestel en ook alle andere accesoires zou gebruiken? Vraag 3 ; Ben ik zelf kritisch geweest.....en waarom heb ik getwijfeld om hem te plaatsen? Vraag 4; Heb ik deze foto niet geplaatst omdat ik niks anders(beters) had en toch graag nog een foto op het forum wou zetten? Vraag 5 ; Wat maakt deze foto zo speciaal dat ik hem zelf goed genoeg vind om in showcase te zetten?( mooi licht, mooi onderwerp, interessant, sfeer, compositie, standpunt).
                              Peter,

ik stel me steeds die vragen wat jij hier aanhaalt.Maar ik weet wat je bedoeld en das voldoende om te weten dat ik zelf beslis wat ik post.Hoe iemand reageerd op mijn fotos dat is altijd de vraag.Het wil niet zeggen dat hier dagelijks commentaar geef kort of lang,uitgebreid of niet dat ik Mr populair ben hoor..Daar gaat het mij helemaal niet om.Pissers kan ik missen als de pest geloof me maar..En ik zeg niet dat je er zo over denkt.
                              Soms als ik een foto plaats dan denk ik na voor ik deze post omdat ik niet weet welke reacties er op komen..Voor mj kan hij goed zijn maar voor het gros van de wereld niet.
                              Mijn recente HOF foto die heb ik gepost op ONEexposure en die is daar rejected..Lig ik daar van wakker...Neen hoor.Ik heb gewoon plezier in de fotos die ik maak en bewerkt.
                              Deze foto was niet echt mijn goesting maar ik heb hem toch gepost omdat ik hem wel speciaal vond.Zoals anderen hier.En het begind wel stilaan een gewoonte worden dat mensen mijn werk weten te waarderen wat ik zeer tof vind.Waarvoor mijn dank ook..En wees gerust .Als iemand comentaar wil geven die negatef of positief ;of opbouwend is of niet...Daar zal ik altijd iets mee doen..
                              Dus ik heb begrepen dat je deze foto minder vind wat ik je zeker niet kwalijk neem..En selectief gezien was dit ook eentje van mijn mindere...
                              Mvg, Pascal,Schoonspikke
                              500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JLM Bekijk bericht
                                Een foto die de sfeer van 't moment zeker weergeeft, en die pluk gras geeft een meerwaarde in de zin van diepte aan de plaat....mooie
                                pascal!
                                ::: Flickr :::

Comment

Working...
                                X