Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
mij stoort de weg niet bij 1
3e vind ik heel knap
Wij zijn er in juli ook geweest. Ik denk niet dat ik zo'n mooi exemplaar ertussen heb zitten. Ben nog bezig met verwerken.
Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR
Upper Antelope Canyon, Lower was ondergelopen.
Als jullie de Canyon ooit bezoeken doe dan zeker de Photography tour, de gewone tour stelt echt niets voor! (heb de 2 moeten doen om leuke foto's te kunnen maken)
Oorspronkelijk geplaatst door Jos VanhengelBekijk bericht
Was je bij de eerste foto een beetje door de knieën gegaan, dan werd de achtergrond niet verknoeid door het tarmac.
Twee en drie vind ik mooi.
één vind ik hier net de interessantste foto, door die weg die nog juist komt piepen.
de weg verknoeit de foto niet, hij geeft juist context en inhoud aan de foto.
het is een landschap in de ware zin van het woord ("totaalbeeld dat de aan de aardoppervlakte waarneembare verschijnselen te zien geven",
of nog "complex van relatiestelsels, tezamen een herkenbaar deel van het terrestrisch aardoppervlak vormend, dat gemaakt is en in stand wordt gehouden door de wisselwerkingen van levende en niet-levende natuur, inclusief de mens")
twee en drie zijn klassiekers, mooi maar minder boeiend.
Drie hele knappe foto's. Heerlijke sfeer in de 2e en 3e. Bij de eerste heb ik ook een beetje een gemengd gevoel bij die straat er doorheen, ze draagt hier niet echt bij tot de compo, dus ofwel weg ofwel op een andere manier in beeld had m.i. een nog sterkere plaat opgeleverd.
mvg Frederico
mooie foto's.
alleen de eerste vind ik een beetje aan de fletse kant.
de tweede en de derde zijn beter,maar mijn voorkeur gaat toch uit naar de derde.
(staat nog op mijn verlanglijstje)
Comment