![](http://users.telenet.be/digital-photography/canariamaan.jpg)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Canarische eilanden
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Canarische eilanden
Oorspronkelijk geplaatst door Ann75 Bekijk berichtIk vind dit een hele mooie foto. Knap zo met het silhouette van die palmboom en de maan erbij! Knap gedaan!
Groetjes,
Ann
Toch een knappe sfeervolle plaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtVind ik ook...Al heb ik mijn twijfels over de kleur van de janneke maan..zal wel aan mij liggen maar mij komt het niet realistisch over..Misschien denk ik er niet alleen zo over..
Toch een knappe sfeervolle plaat.
Wel knappe foto.
Comment
-
-
-
Mooie plaat maar de maan lijkt er inderdaad bijgeshopt
Comment
-
-
Mooie plaat, die jammer genoeg geen EXIF-data meer bevat. Hoe die ook tot stand gekomen is, wil de TS wat bijkomende uitleg geven? Dank bij voorbaat.BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
-
Knappe plaat!
Grtz,Fabienne
Kijk niet te hoog. Grijp niet te vlug.
Kijk steeds vooruit, maar nooit terug.BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
The name of the game is to fill the frame!
http://Fabke.fotopic.net
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mongogamgee Bekijk berichtWaw, plaatje klopt volledig naar mijn mening. Zeer geslaagde compo
Al heb ik nog niet zoveel ervaring in fotografie, toch denk ik niet dat het mogelijk is om zowel de palmboom (dichtbij) als de maan (heel veraf) scherp te krijgen met 1 schot, maar dat stoort mij nu eigenlijk niet, en mag shoppen voor mij wél gebruikt worden.
In hoe de natuur in elkaar zit heb ik iets meer ervaring en een volle maan staat altijd recht tegenover de zon. (daarom ook is die kant dan vol beschenen). Ik denk toch dat je hier een zonsopkomst/ondergang ziet, (toch het licht ervan) dus zou de volle maan achter de fotograaf moeten gestaan hebben. Dus klopt dit plaatje natuurkundig niet en zoiets vind ik niet kunnen.
Qua compositie had voor mij de maan ook lager mogen gestaan hebben, tussen de kruin van de palmboom en de horizon.Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.
Comment
-
Comment