Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
mooi, al mag er voor de compo wel wat van de onderkant af hoor.
grt,bouk.
Bouk ik vond niet dadelijk in al die mist een mooie voorgrond waarvoor ik met mij statief deels in het meer moest gaan staan..En ik vond daarom dat die voorgrond er wel op kon zo in zijn geheel..Maar ik twijfelde wel..Dus je hebt een punt als het over persoonlijk smaak gaat.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Sfeervolle foto. Ik ben hier toch ook weer met een opmerking. Zon en reflectie in het zitten niet op dezelfde lijn( loodlijn).....ofwel staat je foto niet recht.....ofwel heb je een combinatie gemaakt van twee foto's
Sfeervolle foto. Ik ben hier toch ook weer met een opmerking. Zon en reflectie in het zitten niet op dezelfde lijn( loodlijn).....ofwel staat je foto niet recht.....ofwel heb je een combinatie gemaakt van twee foto's
Ik heb een HDR gemaakt en dus kan het bijna niet dat deze niet op 1 lijn ligt..Nu zie ik het ook pas wat ik zeer raar vind..Ik heb er geen verklaring voor..Misschien werd het licht wel gebroken door de mist die er toen hing..
Volgens mij kan het ook te maken hebben met de rimpels in het water die veroorzaakt werden door de nieuwsgierige eenden die voor me op de vlucht sloegen. Al had ik ze er graag bij gewild..
Ik stond trouwens met mijn statief half in het water..
Hierbij de update en toch vind ik dat er iets wringt........Ik weet niet wat..ik denk dat het de rimples in het water zijn....
Toch heel fel bedankt Rupsel dat je me deze verbetering hebt doen inzien.
Last edited by Jacobs Pascal; 21 september 2009, 20:04.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Zeer sfeervolle plaat ,wel goed opgemerkt van Rupsel ( er is niet veel wat 't hem ontgaat ).....maar bij de update is het probleem toch grotendeels opgelost...qua compo vind ik de update versie toch de betere...minder 'zwaar' door minder voorgrond...al-bij-al toch een geslaagde foto hoor
Comment