Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Beiden heel mooi!! Prachtige wolkenlucht en mooie bewegende reflectie in het water.
Alleen had ik misschien wat van de onderkant gecropt, een beetje teveel water op de voorgrond!
Gr Pascale
Prachtige foto's met heerlijke zichten. Knappe composities voor beiden met goed licht, mooie kleuren en prima details. De lucht vind ik ook erg mooi! Knap werk!
Prachtige foto's met heerlijke zichten. Knappe composities voor beiden met goed licht, mooie kleuren en prima details. De lucht vind ik ook erg mooi! Knap werk!
Groetjes,
Ann
ik treed Ann volledig bij: vooral die lucht is hier heel knap gedaan
Oorspronkelijk geplaatst door Dominic MaertensBekijk bericht
Prachtige kleuren! Zijn ze bijgewerkt? Of gewoon een dure lens?
Beide foto's zijn het resultaat van 'blending' van 3 opnames met verschillende belichtingen (een soort HDR dus, maar zonder tonemapping) - kun je gemakkelijk doen met de laatste versie van Photomatix.
Comment