Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Thx Bouk. Wat bedoel je met "een kruisje"? Zo slecht dat ie in de vuilnisemmer mag dan?
By the way mods, ik wist niet goed waar ik deze foto's moest plaatsen aangezien er zowel transport, landschap en zwart-wit in zit. Mijn excuses als het verkeerd zou staan.
Ja, toch al een beetje ik zie nu reeds de eerste foto, met een roestige Fiat. En da's best een leuke foto.
Groeten
Ik begrijp er niets van. Als ik de url's afzonderlijk in m'n browser typ, dan komen de foto's direct tevoorschijn, maar hier op het forum willen ze blijkbaar niet laden. Ze zijn nochtans maar 800px aan de langste zijde, dus daar kan het niet aan liggen.
By the way mods, ik wist niet goed waar ik deze foto's moest plaatsen aangezien er zowel transport, landschap en zwart-wit in zit. Mijn excuses als het verkeerd zou staan.
[Mod]Persoonlijk zou ik in verschillende subforums posten, maar als jij kiest voor een reeksje, dan kunnen ze zowat overal staan. 't Is niet dat je hiermee een heilige BD-regel overtreedt[/Mod]
Als BD-lid en collega fotograaf:
Ik ben het met mezelf als Mod eens : ik zou dit nooit als serie posten, maar dat is jouw keuze geweest.
Persoonlijk vind ik die (zwarte) kaders wat zwaar. #1 is m'n ding niet (en ik zou waarschijnlijk wat lenscorrectie toepassen). #2 draagt mijn voorkeur weg, al is de foto misschien niet helder (licht?) genoeg. #3 is z/w en helemaal m'n ding niet.
Comment