Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
In de showcase plaats men zijn beste opnamen en bewerkingen. Uit je posting blijkt dat je graag commentaar wil krijgen op je bewerking. Ik adviseer je de foto elders te plaatsen. Op één van de vele andere forums die wel geschikt zijn voor een bespreking van je bewerkingen.
In de showcase plaats men zijn beste opnamen en bewerkingen. Uit je posting blijkt dat je graag commentaar wil krijgen op je bewerking. Ik adviseer je de foto elders te plaatsen. Op één van de vele andere forums die wel geschikt zijn voor een bespreking van je bewerkingen.
Beetje eigenaardig antwoord van u, gezien je het in uw commentaar zelf zegt...
Ik vind deze bewerking prima. De contrasten zijn hier heel mooi en die oldtimer past hier mooi in het landschap. Knap gezien, knap vastgelegd en mooi bewerkt!
Ik denk zonder bewerking of met een andere dat hij beter geweest zou zijn. Van deze ben ik dus niet wild. Vooral die waas rond de horizon stoort.
De compo op zich vind ik wel geslaagd.
Dit was de vorige foto ( enkel bewerkt met de kleuren en contrast). De horizon lijn was storend omdat die gelijk liep met het dak van de wagen, dit was vooral de reden van de bewerking.Bij de update heb ik ( geprobeerd) een wat mistig effect toegevoegd aan de horizon. Ook de lampen van de wagen heb ik opgelicht.
Comment