Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Je moet voor dergelijke foto's/landschappen volgens mij niet eens zo hard aan de schuivertjes trekken. Ik vind de eerste het mooist: de meeste diepte, het meeste "3D" effect. De tweede moet er niet echt veel voor onderdoen.
Bij de derde vind ik de voorgrond wat somber. Daar was misschien een betere kennis van fotobewerking van pas gekomen. Maar wees gerust: als die foto "goed genoeg" is om te bewerken, neem ik aan dat je wel nuttige commentaren mag verwachten.
Je moet voor dergelijke foto's/landschappen volgens mij niet eens zo hard aan de schuivertjes trekken. Ik vind de eerste het mooist: de meeste diepte, het meeste "3D" effect. De tweede moet er niet echt veel voor onderdoen.
Bij de derde vind ik de voorgrond wat somber. Daar was misschien een betere kennis van fotobewerking van pas gekomen. Maar wees gerust: als die foto "goed genoeg" is om te bewerken, neem ik aan dat je wel nuttige commentaren mag verwachten.
Comment