Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
In de volgorde zoals ze staan Alex..Mooie de sfeer van de dag vatsgelegd..Prachtig verte zicht.
Toch een klein puntje..Ik vind de doorsnijding van de bomenrij in de tweede nogal fors..Maar das mijn mening hé?
Toch goed bezig moet ik zeggen..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Prachtig licht,prachtig gevangen.
Ik vind in deze reeks de tweede de mooiste,de combinatie van het goudgeel van de velden en het blauw in de lucht.
De derde geeft die weidsheid en dat prachtige licht ook goed weer,maar die sterke diagonaal van die bomenrij doorheen de foto maakt de foto harder,minder dichterlijk ( persoonlijk )
Comment