Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
had ook mijn twijvels maar, dan juist van de bovenkant af, lijkt het geheel ook een stuk lichter.
grt,bouk.
Ik blijf erbij, de onderkant beter, geef juist meer kracht aan je foto als je de donkere gedeelte van de wolken erop laat staan!!
Maar ieder zijn mening en smaak hé!!
Gr Pascale
Bouk ik vind het lijnen spel in de tweede zeer mooi. Eerste is een beetje zoals de vorige reeks..Gewoontjes.Zonder veel franjes..
Ik zou toch op de tweede even dat verankeringspunt weg halen op de tweede.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Dat is de zee zoals wij die gisteren ook gezien hebben (heel wat anders dan half augustus). Ik hou van beide foto's; inderdaad, het lijnenspel in de tweede doet 't 'm! Ik zou trouwens niets wegclonen. 't Is niet dat het echt hindert of met de aandacht gaat lopen, enfin, voor mij toch niet.
Eerste:mooie weidse zee,doe die donkere wolk er niet af!
Tweede kan mij eigenlijk toch ook niet bekoren,die schuin naar één kant lopende lijnen kijken wat mij betreft niet lekker.
Knappe eerste door de verschillende horizontale lagen, en de zeer strakke horizon. De tweede is geen 'waw' foto, maar blijft me wel boeien. Zeer goeie belichting. laat de volgende maar komen
Geert - A good photo is like a poem, tells a great story in a few lines
Comment