Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Prachtige prent Pascal, naar mijn bescheiden mening ééntje van de mooiste die ik van jou al heb mogen bekijken...,belichting,compo,kleuren...alles in de juiste proporties..ppff..van mij mag ie in den HOF
tja, als deze niet in den HOF komt dan weet ik het niet meer (m.a.w. verlies ik een beetje mijn vertrouwen in de objectiviteit van BD om het sterk uit te drukken) - een verdomd knappe plaat - wat zo'n weekje zee kan opleveren
Prachtige prent Pascal, naar mijn bescheiden mening ééntje van de mooiste die ik van jou al heb mogen bekijken...,belichting,compo,kleuren...alles in de juiste proporties..ppff..van mij mag ie in den HOF
Dit kan ik alleen maar volmondig beamen
'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
hier sluit ik mij aan, zeer verdienstelijke plaat Pascal
Comment