Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Tijdens een ochtendwandeling....en ja,alweer op weg zonder statief ...'t was in dit geval toch een serieuze handicap ....ik zal toch eens moeten leren van dat ding mee te sleuren
Mijn complimenten, echt mooi in beeld gebracht!!
Was jij daar toevallig in de buurt, of stond je daar te wachten???
Mooi!!
Gr Tantine
Oeps, lees juist dat je dit getrokken hebt tijdens een ochtendwandeling!!
Moet je daarvoor een statief gebruiken, is er misschien meer kans dat je die zonnestralen niet goed kan vastleggen?
Moet je daarvoor een statief gebruiken, is er misschien meer kans dat je die zonnestralen niet goed kan vastleggen?
Ondanks de zonnestralen toch een gebrek aan voldoende licht om op een gemakkelijke manier te kunnen werken..uit de hand werken,zonder bewegingsonscherpte te krijgen, was hier toch een uitdaging ..
heel mooi, misschien links er nog wat af, zodat de boom "nog" wat sterker het kader vormt.
grt,bouk.
Awel Bouk, dat was mijn 1ste idee ook maar na de crop was het resultaat niet dat wat ik gehoopt had...'k heb het dan zo maar gelaten......bedankt voor de reaktie
Comment