Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Deze avond een leuke lokatie aangetroffen met de kids, er zat meer in maar de stenen in het water zijn echt spekglad en met kindjes moet je de ogen constant openhouden he
Deze vond ik wel geslaagd,misschien iets te hard aan de shuivertjes getrokken,maar voor mij zijn ze mooi zo.
En ik had een wat kortere sluitertijd gebruikt of het water niet zo zwaar nabewerkt.
Dit lijkt ijs, geen water.
Jammer van de foto's
Tip, omdat je het kunt, wil dat nog niet zeggen dat je het moet doen.
Minder is vaak meer. In dit geval bewerken.
Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
Ik vind dit een prachtige reeks met heerlijke zichten van die mooie watervallen. Ik heb een lichte voorkeur voor je eerste, wat een zalige foto. Knappe zichten, mooie kleuren en prima belichting, van mij mogen ze zo blijven...ieder heeft een andere smaak, he! Knap werk!
Vind de eerste de beste en mooiste!
Mooi standpunt genomen, goed van compositie en kleuren.
Mooi die reflectie van die waterval, zou hier haast denken dat het aards paradijs is, niets te bespeuren, alleen natuur en water!!
De andere foto's vind ik de brug en die stuk steen te opvallend vergeleken met je eerste foto!!
Gr Tantine
Comment