Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
lege bank aan leeg strand
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: lege bank aan leeg strand
Goed gekozen camerastandpunt. "Warm" licht. Hoe heb je al die mensen weggejaagd?BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.2) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
-
Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk berichtGoed gekozen camerastandpunt. "Warm" licht. Hoe heb je al die mensen weggejaagd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk berichtGoed gekozen camerastandpunt. "Warm" licht. Hoe heb je al die mensen weggejaagd?
Comment
-
-
heel mooi licht.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtMooie dieptegang en prachtig licht..En ik zie nog wel mensen lopen dus..Juiste moment afgewacht en een mensje wegshoppen kan wel ..
De foto is genomen langs de grote baan tussen middelkerke en oostende bij zonsondergang.
Daar is over zo'n 3km niets van bebouwing en dus ook geen mensen.
Mooie rustige plaats om te fotograferen.
Comment
-
-
Deze kan ik ook wel smaken Mooie diepte en kleuren Welk diafragma en mm gebruikte je hier?
Comment
-
Knappe compo en belichtingJe kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk berichtDeze kan ik ook wel smaken Mooie diepte en kleuren Welk diafragma en mm gebruikte je hier?BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.2) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
Comment