Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Verwijder het zwarte kader en vervang het door een wit met slagschaduw, oogt direct veel beter.
Van de tweede en derde de voorgrond selecteren en deze wat ophelderen.
Twee en drie zijn heel mooie ansichten.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Nummer 2 heeft verreweg mijn voorkeur. Ik denk dat die het als HDR ook erg mooi doet!!
De foto met de bloem vind ik jammer. Een bergmassief is veel indrukwekkender dan een enkele bloem. Ik ben nu alleen nieuwsgierig naar dat wat ik niet kan zien.
Foto 3 is te donker op de voorgrond.
Mooie reeks. Nr 1 kan me wel bekoren door de kleinheid van de bloem. Enkel hier een net iets verkeerd camera standpunt naar mijn smaak. Als je iets naar beneden gericht had, had de bloem met het felle geel mooi afgestoken op de donkere bomen en bergen. Nu is er een deel dat in de lucht valt wat minder contrastrijk is.
Oorspronkelijk geplaatst door Dominic MaertensBekijk bericht
Spijtig genoeg is mijn toestel nu in handen van een dief
Ik vind foto 2 zeer knap
Koop een Canon
Groeten
Joeri
Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR
Comment