Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
de HOF is niet het allerbelangrijkste... en ik heb ze ook niet geplaatst om in den HOF te komen...
verre van dat... de HOF is mooi, maar niet zaligmakend... ik plaats fotootjes die ik mooi vind, niet om een of ander prijsje (bv de HOF) te winnen..
fotografie is voor mij emotie, iets proberen vast te leggen, en eea van mijn gevoel over proberen te brengen...
niets meer of minder..
op flickr zijn deze foto's zeer goed ontvangen, met veel reacties, ook op andere fotofora en bv hyves..
de reacties van deze en genen zijn me meer waard dan een HOF-ke... het gaat om de plaat, niet de HOF...
je legt iets vast, je doet je best, of het nou in beginnersforum is, beoordeling of in showcase...
De HOF is een gedeelte waarover niet gediscussieerd zou moeten worden, het is de keus die gemaakt is..de moderatoren moeten nu eenmaal een keuze maken, en da;s niet makkelijk, met zoveel fotookes..
mij maakt het niet echt veel uit, ik ben hartstikke blij met al jullie reacties, en dat is me zoals al eerder gezegd veel meer waard..
ik fotografeer voornamelijk voor mezelf (en af en toe voor anderen.. ) ik heb al wat luitjes, die deze plaat graag aan de muur willen hebben, dus mij hoor je niet hoor, hihihihihi!!
en nog eentje voor mijzelf natuurlijk..
momenteel ben ik driftig aan het exposeren, en ik krijg behoorlijk wat bestellinkjes, voor grootformaat-fotootjes in een mooi kadertje..
het is een leuke manier om eea weer te kunnen bijkopen, wat nog op mijn verlanglijstje staat..(leuk toch???)
deze platen zullen doorgestuurd worden naar een stock-burootje, en dan komt het helemaal goed..
(er zijn al wat geinteresseerden.. )
gewoon fotookes maken, plaatsen en afwachten, wat men er van vindt... al is de basis van fotografie voor mij, de fun en het plezier...
HOF?? naaaah!!
al sta ik er nooit in, who cares? ikke alvast niet hoor...
en eerlijk gezegd.. de platen die erin staan zijn idd beter dan de mijne...
de HOF is niet het allerbelangrijkste... en ik heb ze ook niet geplaatst om in den HOF te komen...
verre van dat... de HOF is mooi, maar niet zaligmakend... ik plaats fotootjes die ik mooi vind, niet om een of ander prijsje (bv de HOF) te winnen..
fotografie is voor mij emotie, iets proberen vast te leggen, en eea van mijn gevoel over proberen te brengen...
niets meer of minder..
op flickr zijn deze foto's zeer goed ontvangen, met veel reacties, ook op andere fotofora en bv hyves..
de reacties van deze en genen zijn me meer waard dan een HOF-ke... het gaat om de plaat, niet de HOF...
je legt iets vast, je doet je best, of het nou in beginnersforum is, beoordeling of in showcase...
De HOF is een gedeelte waarover niet gediscussieerd zou moeten worden, het is de keus die gemaakt is..de moderatoren moeten nu eenmaal een keuze maken, en da;s niet makkelijk, met zoveel fotookes..
mij maakt het niet echt veel uit, ik ben hartstikke blij met al jullie reacties, en dat is me zoals al eerder gezegd veel meer waard..
ik fotografeer voornamelijk voor mezelf (en af en toe voor anderen.. ) ik heb al wat luitjes, die deze plaat graag aan de muur willen hebben, dus mij hoor je niet hoor, hihihihihi!!
en nog eentje voor mijzelf natuurlijk..
momenteel ben ik driftig aan het exposeren, en ik krijg behoorlijk wat bestellinkjes, voor grootformaat-fotootjes in een mooi kadertje..
het is een leuke manier om eea weer te kunnen bijkopen, wat nog op mijn verlanglijstje staat..(leuk toch???)
deze platen zullen doorgestuurd worden naar een stock-burootje, en dan komt het helemaal goed..
(er zijn al wat geinteresseerden.. )
gewoon fotookes maken, plaatsen en afwachten, wat men er van vindt... al is de basis van fotografie voor mij, de fun en het plezier...
HOF?? naaaah!!
al sta ik er nooit in, who cares? ikke alvast niet hoor...
en eerlijk gezegd.. de platen die erin staan zijn idd beter dan de mijne...
groetjess, Alex!!
(en THX voor the support!)
Uiteraards zijn de fotos beter
Maar smaken verschillen he..En als ik ergens zin in heb dan krijg ik graag mijn zin..Volgende keer meer succes.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
THX! het is trouwens ook wel een aanrader voor de vogelfotografen om daarheen te gaan... de vogeltjes zijn niet schuw of zo, en er zitten veel soorten, en met het verstrijken van de seizoenen, zie je ook weer iedere keer andere soorten..en het is er rustig... alle plaats die je maar wilt..er staat nog een vogelkijkhutje, maar de ambtenaren hebben dat ding compleet aan de verkeerde kant gezet, ver weg van de vogels.. (ding ziet er nog spiksplinternieuw uit.. )
jammer genoeg heb ik geen super-tele-kanon, dus ik kan ze niet in beeld krijgen..
Verdienstelijke prenten, update van de 2de is , maar de derde vind ik ook goed. Normaal ben ik geen fan van teveel silhouet maar dat is ok bij 3 en de aangepaste 2, mede door de vogels
Comment