Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ik vind dit een hele mooie foto. De kleuren zijn hier vooral mooie en die bloemen op de voorgrond geven nog dat extra. De sfeer vind ik ook heel speciaal omdat de foto zacht overkomt. Mooie diepte werking. Knap gedaan, hoor!
Hier nog altijd niets hoor.
Het feit dat die foto bij jou wel verschijnt is misschien te wijten aan een foute link nl met je foto op je harde schijf ipv die van de website waarnaar je hem - hopelijk - hebt opgeladen.
Succes !
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Hocus pocus pats en weg is de foto...
IDD , helemaal niets te zien , Hilde ???????
xiebu
"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
De foto staat op een nieuwe site van pbase en heb gewoon zoals bij Flikr bij de eigenschappen de link gekopieerd.
Nu een poging gedaan via pbase en dat gaat blijkbaar niet op deze manier. Nog even verder zoeken
Heb het dan maar terug via flickr gedaan en moet het verder nog uitzoeken.
Ik werk nog op een trial-versie, het kan misschien daar aan liggen.
Ik vraag mij wel af hoe het komt dat Ann die eventjes kon zien?
Comment