Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een oude vriend....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Een oude vriend....

Schitterende foto's, met of zonder statief... f/5.6 of niet...ik vind het heerlijke foto's die jij op jou manier neemt en die dan ook nog prachtig gelukt zijn. Drie zalig foto's met een heerlijke sfeer, schitterende kleuren en prachtig licht. Het is moeilijk kiezen want ze zijn alle 3 super, ik heb een hele lichte voorkeur voor je tweede. Knap gezien en super knap vastgelegd!

Groetjes,
    Ann

PS: Inderdaad, zolang jij je amuseert en geniet van zulke foto's te maken, maakt het toch niet uit hoe en wat! Blijf je vooral goed amuseren!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JLM Bekijk bericht
      Mijn foto's maak ik gewoonlijk tijdens wandelingen waarbij ik het zo licht mogelijk wil stappen...tuurlijk heb ik een statief wat spijtig genoeg niet van het lichtste materiaal is en waardoor ik veel minder mobiel ben...het blijf dan ook stevast in de koffer van mijn wagen liggen met af en toe als gevolg dat ik daardoor beperkt ben in mijn mogelijkheden...maar daarom niet getreurd hoor, als ik me maar amuseer Bedankt voor de reaktie
      Jeetje; dat je er in slaagt deze kwaliteit bij mekaar te schieten en dan nog zonder statief dan ben ik echt wel dubbel onder de indruk... Ik ben ervan overtuigd dat hier alweer HoF materiaal tussen zit.
      Web: http://www.hanscouwenbergh.be
      Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

Comment

't zijn weer 3 pareltjes hoor, waaruit ik niet kan kiezen
        "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

Comment

Mijn foto's maak ik gewoonlijk tijdens wandelingen waarbij ik het zo licht mogelijk wil stappen...tuurlijk heb ik een statief wat spijtig genoeg niet van het lichtste materiaal is en waardoor ik veel minder mobiel ben...het blijf dan ook stevast in de koffer van mijn wagen liggen met af en toe als gevolg dat ik daardoor beperkt ben in mijn mogelijkheden...maar daarom niet getreurd hoor, als ik me maar amuseer Bedankt voor de reaktie

Aahh, gelukkig ben ik niet de enige die altijd zonder statief op sta ga en er het beste van maak naar gelang de omstandigheden

terug on topic : heel mooie reeks en voor mij steekt nr 2 er boven uit door het formaat en de kleuren
          Groetjes Vicky

Comment

Bij minimale licht omstandigheden werk ik bijna altijd met A-DEP...automatische scherptediepte waarbij de camera de best mogelijke combinatie kiest, in deze gevallen F 5.6 & 4.0 bij sluitertijden van 1/60 en 1/80 wat uit de hand,altans voor mij, nog een haalbare kaart is......maw. gezien de trage sluitertijden heb je weinig keus....nog dit, ik tracht altijd met iso 100 te werken om zoveel mogelijk ruis te vermijden....snappie
            Ah das eens iets nieuws wat ik nog niet overwogen heb..Tis een goeie tip Jean-Louis.
            Trouwens hier op mijn scherm thuis(dat van mijn werk is nogal een bagger scherm) ziet alles er nog veel mooier uit..Knap werk toch weer..
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Met je JLM-stijl zit het weer goed...

Mooie reeks met je tweede als uitschieter

mvg,

Roland

Comment

3 heel mooie van "veler" oude vriend, met voorkeur voor de derde

Comment

Ne heeeeeel mooie de 2de.
                  BD0723BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
                    ik wacht nog even tot na de zomer(of beter als er minder muggen zitten)om er s'avonds eens te gaan rondlopen.
                    Awel, dat valt dit jaar mee hoor.Vorig jaar kon je onmogelijk zonder bescherming aan 't meer komen...bij het maken van deze reeks had ik zelf geen enkele bescherming van muggenmelk op me en ben toch naar huis gegaan zonder ééne muggenbeet...maar wat niet is kan nog komen he

Comment

Voor mij een lichte voorkeur naar 2, dan 1 en 3.
                      Een opoffering (vroeg opstaan) waard die foto's
                      -flickr-

Comment

compo's om u tegen te zeggen!
                        mooi trio, zoals we gewend zijn van u.
                        hoevaak moet ik dat nog zeggen!

Comment

Mooie reeks Kleuren, compo en licht
                          Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

Comment

Ben nog steeds een fan. Mooi werk alleszins. En zonder statief. Chapeau!
                            [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

Comment

Zeer mooie reeks, hoor
                              Lily
                              -- visit: www.photographic-memories.be

Comment

Super!
                                Groetjes Hendrika

Comment

Working...
                                X