Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Mooie nachtopnamen van een industriële architectuur
Niets meer en niet minder dan in het verkeerde forum gezet.
Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
Misschien weet je hetzelf wat je gefotografeerd hebt, toch ter info:
foto 2: 2 acrylzuur bedrijven, amoniak bedrijf en SAP bedrijf (super absorber polyamiden, wordt gebruikt in pampers)
Foto3: koelinstalatie van crackerbedrijf en koeltoren van elektrabelinstalatie.
Ben zeer verrast hoe prachtig je deze bedrijven hebt vastgelegd. 2e blijft me verbazen. Ik ben bij wijze van speken constant aanwezig op dit terein, waardoor ik de gebouwen en dergelijken ken, maar als ik het zo zie
@ Tunie: Bedankt voor deze info. Steeds interessant om te weten wat je fotografeert
@ Iedereen: bedankt voor de commentaar! Ik heb hier de laatste tijd weinig of niets gepost maar dit kwam hoofdzakelijk omdat ik een "shooters block" had; het plezier was er wat uit...
Ik heb nog andere foto's van o.a. Lillo. Zal deze ook posten. Ik ga zeker en vast nog eens terug. Aan één sluis bv. kun je je geruime tijd bezig houden. De kant van "den BASF" is echt wel indrukwekkend; ik vraag me af hoeveel vierkante km dit wel is.
Misschien weet je hetzelf wat je gefotografeerd hebt, toch ter info:
foto 2: 2 acrylzuur bedrijven, amoniak bedrijf en SAP bedrijf (super absorber polyamiden, wordt gebruikt in pampers)
Foto3: koelinstalatie van crackerbedrijf en koeltoren van elektrabelinstalatie.
Ben zeer verrast hoe prachtig je deze bedrijven hebt vastgelegd. 2e blijft me verbazen. Ik ben bij wijze van speken constant aanwezig op dit terein, waardoor ik de gebouwen en dergelijken ken, maar als ik het zo zie
Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR
Comment