Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Zelfde mening als Peterdep.
De opgefriste versie ziet er mijn inziens iets te bleek uit en oogt niet fris.
Ik zou het veld selecteren en in niveaus opfrissen.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Red Falcon, bedankt voor de tip. Ik had het korenveld geselecteerd en in Niveaus wat opgefleurd, maar het probleem was dat de originele foto te flets van kleur was. De zon kwam niet echt door en dan krijg je geen lekker heldere foto.Met niveaus kun je ze wel verbeteren maar je krijgt nooit een topper als het origineel te flets is.
Groetjes chrit.
Grootse dingen zijn vaak gegrondvest op een stevige onderlaag van mislukking.
Wel, voor mij blijft de originele 1ste de beste ,de update oogt 'erover' ....een voorstel als ik mag.....maak een copy met een 1/3 stop overbelichting met daarbij iets meer saturatie van het geel/oranje( + 10 zoiets )daarna blenden met de perfekte lucht van nr 1 wat volgens mij het beste resultaat gaat geven.....allé,naar mijn bescheiden mening he
Chrit, ik ben alvast al jaloers op je locatie. Onderweg naar Frankrijk reed ik voorbij dergelijke gemaaide velden, maar kon niet stoppen en vond dat jammer. Want dit kan je er dus mee doen. Zou eens proberen wat Jean-Louis zegt. Ik vind alvast de 1ste de beste en dan het origineel geposte. De update vind ik niet meer naturel ogen.
Comment