Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
nee hoor, net een prachtige compositie met die boom zo in het midden.
Dat zal wel doelbewust gedaan zijn.
Jazeker!
Links en rechts had ik last van storend struikgewas, dus de foto kon enkel zo genomen worden.
En ik vond dat er al voldoende assymetrie was door het berglandschap.
Als ik deze foto genomen had zou het met zoveel mogelijk voorgrond zijn geweest,de boom minder centraal en meer de nadruk op de droge dorre grond het boompje en wat lucht ..Nu zie ik te veel groen nog op de achtergrond.Om zo meer een woestijn effect te krijgen.
Ik vind hem toch niet slecht.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Ik vraag mij af wat het resultaat zou zijn met de droge grond in de voorgrond scherp en de boom wat wazig. (Scherpstellen op het voorste gedeelte dus). Dit om de titel van de foto wat te benadrukken.
Ik vraag mij af wat het resultaat zou zijn met de droge grond in de voorgrond scherp en de boom wat wazig. (Scherpstellen op het voorste gedeelte dus). Dit om de titel van de foto wat te benadrukken.
Ja, inderdaad... een goeie meter meer scherpte op de voorgrond zou wel beter geweest zijn.
Bedankt voor de tips
Knappe foto. En die boom mag daar van mij ook mooi in het midden blijven staan.
Leuk dat contrast van de droge voorgrond en de natte/groene achtergrond.
Comment