Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een stukje Etrétat

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Een stukje Etrétat

Schitterende plaat.

Comment

Voor mij hoefde hier niet meer kleur in de rotsen, hoor. Ach, wat zit ik hier te muggeziften. Het is gewoonweg een prachtige opname, met een zeer goed ingenomen standpunt
      Jochenvde Photography
      Flickr

Comment

en het resultaat mag zeker gezien worden hoor ! zeer mooie postprocessing !

Comment

Ik volg de reacties van hierboven, een zeer knappe plaat van een mooie streek
          Vraagje: waarom heb je hier een 2 en 3 stops ND filter gebruikt?
          BD0723BE

Comment

Je hebt er iets mooi van gemaakt
            mvg,
            Ludo V.

Comment

Het heeft je misschien 20 opnames gekost, maar het was het zeker waard. Het water werkt een beetje bevreemdend, maar het past perfect in deze omgeving. Knap!
              iElkie concert photography

Comment

knappe plaat jean louis
                nikon coolpix s9100

Comment

Ik vind het een heel knappe plaat, hoeft geen Rupsel te zijn (met alle respect voor Peter) maar je hebt je eigen aanpak en stijl. Mooi hoor! En pet af - velen zouden bij moeilijke omstandigheden verkiezen binnen te zitten met een lekker glaasje wijn. Ook pet af voor de rest van het gezin - en dat je ze kan motiveren om te helpen!
                  Web: http://www.hanscouwenbergh.be
                  Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert_B Bekijk bericht
                    Vraagje: waarom heb je hier een 2 en 3 stops ND filter gebruikt?
                    Hallo Geert,
                    Wel,naargelang de situatie kan je deze filters natuurlijk apart gebruiken....- 2 of -3 stops...of je gebruikt ze in combinatie wat hetzelfde effekt geeft al een -5 stop filter...gemakkelijker is natuurlijk direkt een -5 stops filter te kopen maar die dingen zijn echt wel duur ..bij het maken van de foto was er nog vrij veel licht zodat ik genoodzaakt was drastische het licht te beperken om zodoende een langere sluitertijd te bekomen..één nadeel van gecombineerde filters is natuurlijk dat je redelijk wat vignetering krijgt,zeker bij een brandpunt van 17 mm ...allesins bedankt voor de reaktie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door parrotman Bekijk bericht
                      Ook pet af voor de rest van het gezin - en dat je ze kan motiveren om te helpen!
                      Geweldig he...maar ik heb ze achteraf dan ook getrakteerd op een lekker etentje met alles erop en eraan,dat hadden ze wel verdient

Comment

een pracht plaatje
                        hoop dit volgende week ook te bezoeken tijdens ons weekje Normandie
                        Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                        Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Hoe kon ik deze missen?
                          P-R-A-C-H-T-i-G

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                          Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

heel mooi plaatje
                            misschien een domme vraag maar wat is een ND filter?
                            Groetjes Leen
                            Canon EOS 600D -18-55mm - 50mm 1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leen2 Bekijk bericht
                              Hallo Leen,

Er bestaan geen domme vragen,alleen domme antwoorden...zodus ga ik mijn best doen om zo correct mogelijk te zijn....Een ND-filter (Neutral Density) is een filter dat de hoeveelheid lens dat in je lens komt beperkt, met een of meerdere stops. Je hebt ze ook met een verloop, deze zijn nuttig bij lanschapsfoto's bijvoorbeeld als het verschil in licht tussen lucht en grond te groot is.....dat was het zowat
                              Bedankt voor de reaktie !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leen2 Bekijk bericht
                                heel mooi plaatje
                                Een redelijk goede uitleg vond ik hier!
                                Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Working...
                                X