Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
prachtige opname en uitstekend getroffen met het jaargetijde en de tijd aanwezig, waarin de zon net weg gaat en de maan juist in beeld komt.
bedoel met getroffen; omdat ik er niet vanuit gaan, dat je dit moment bewust hebt uitgekozen.
grt,bouk.
Adembenemende prachtfoto ..van deze omstandigheden kan iedere fotograaf dan wel dromen,je moet het ook nog waardig weten vast te leggen...
als @ bouk: inderdaad, ik besef dat ik nog 1000 keer mag teruggaan en nooit dezelfde combinaties terugkrijgt: vloed, weinig wolken, roze gloed en opkomende maan.
En als je me had zien zitten om mijn stukje rots hadden velen mij zot verklaard voor waaghalzernij, zeker toen ik in het terug klauteren mijn zaklamp moest gebruiken en tijdens de beklimming zelfs de kramp kreeg van te lang stil te zitten.
Heb je verslagje gelezen (waarvoor dank !), dan je foto bekeken, dan gedacht : een droomplaatje. Daarna de commentaren gelezen; ik blijf bij mijn mening : een droomplaatje. Zowel in de figuurlijke als de letterlijke zin van "droom".
Marleen
Prachtplaat en eens te meer het bewijs dat het dikwijls de moeite is om nog even te blijven kijken als de zon al onder is - met dien verstande dat je nog genoeg licht moet hebben om veilig weg te komen ook natuurlijk... In ieder geval een zalige opname
Comment