Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Vinde eerste mooi Hilde van licht..Ik zit nu wel niet op mijn pc van thuis maar weet uit ondervinding als ik hem hier mooi vind dat hij er thuis nog beter uit ziet..
Mis wel een beetje een onderwerp eigenlijk..Maar een dikke 10 voor sfeer hoor..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Morgenstond heeft goud in de mond. De eerste voor de mooie stralen en het subtiele kleurenspel in de takken van de bomen
Maar ik mis ergens wel een rustpunt, een eye-catcher
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Morgenstond heeft goud in de mond. De eerste voor de mooie stralen en het subtiele kleurenspel in de takken van de bomen
Maar ik mis ergens wel een rustpunt, een eye-catcher
Greetz, Kariboe
Ben daar ook mee eens.
Maar qua sfeer kan het serieus tellen.
Je kan van de eerste er bijna iets abstract van maken en dan tegen de muur.
[FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.
Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR
Hilde, ik zit al een hele tijd te denken in welk mysterieus scenario ik ze wil plaatsen... vind het niet echt. Maar ik vind ze erg mooi en dan gaat mijn voorkeur naar de eerste en dan naar de eye-catcher. Ik vind de "bewogen" persoon hier niet misstaan. Ben wel benieuwd wat het zou geven als hij stilstond . Gewoon om het veschil te zien. Kan je hem laten stilstaan ?
Comment