Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik vind de tweede goed maar over het algemeen zijn het nogal naar mijn mening rare compos.Ik vind dat ze nogal abrubt afgekapt zijn(gecropt)..Geeft een raar beeld en nodigd mij uit om nog verder te gaan kijken wat ik niet zie..Misschien ook het landschap er wat meer in betrekken.
Het idee van de lijnen dan weer vind ik wel geslaagd wat uiteraard je bedoeling was om er ritme in te krijgen..
Toch een verdienstelijk werk.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Ik vind de tweede goed maar over het algemeen zijn het nogal naar mijn mening rare compos.Ik vind dat ze nogal abrubt afgekapt zijn(gecropt)..Geeft een raar beeld en nodigd mij uit om nog verder te gaan kijken wat ik niet zie..Misschien ook het landschap er wat meer in betrekken.
Vind ik juist sterk, de foto's willen het landschap er net niet bij.
Volgens mij zouden ze sterker zijn moest je ze in een drieluikje verwerken.
Akkoord. Het is uiteraard bedoeld dat deze 3 samen horen en dus als drieluik dienen bekeken te worden. Naast mekaar op de max 900 zou elke foto wat klein uitvallen. Daarom onder mekaar.
Comment