Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
afgelopen week keek ik eens naar buiten en zag daar een waanzinige lucht, natuurlijk wist ik dat ik te weinig tijd had om een geschikte lokatie te vinden voor de zon onder was, uiteindelijk is het me toch gelukt om wat te vinden, iets te laat maar mischien ook wel niet
doe mij maar de laatste heeft voor mij de mooiste compo, bij de eerste wel de kleuren mooi, maar alles hangt zo naar een kant (naar links) en dat kijkt toch niet lekker.
grt,bouk.
De bewerking zou je eventueel in CS kunnen verbeteren door er eventueel een emmertje curven over te gooien.
Of te wel de dodge and burn te grbuiken waardoor je wat meer kan schilderen..Let wel op dat je het daardoor niet verknoeid want hier zitten BD,er met haviksogen die alles gezien hebben..
IK vind zeker deze reeks goed en de kleuren mogen er wel zijn..Wel opletten dat je groen niet 'te' wordt in verhouding met de rest...
Als die eerst wat meer voorgrond liet zien was dit voor mij de beste.
De derde krijgt voor mij de voorkeur.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Ik vind de hdr bewerking hier nog net niet te ver gaan De foto's hebben een cartoon-tekenfilmachtig effect gekregen.Je eerste en je laatste vind ik van deze reeks de beste.
Comment