Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vierkensbroek

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Vierkensbroek

    Oorspronkelijk geplaatst door HildeG Bekijk bericht
    Kan het niet aan je scherm liggen?
    Zou eventueel kunnen alhoewel ik denk dat mijn scherm zelfs ietsje te donker staat afgeregeld. Hoe dan ook zou ik de lucht in de eerste 2 fotos wat donkerder nemen (daar het toch samengestelde fotos zijn)

    Oorspronkelijk geplaatst door HildeG Bekijk bericht
    spijtig genoeg komen daar veel vliegers langs.
    Woon hier ook in zo'n gebied, en weet wat het is. Maar infeite moet dit gemakkelijk softwarematig te verwijderen zijn, al ben ik daar zelf nogal een leek in.

    Oorspronkelijk geplaatst door HildeG Bekijk bericht
    Ik ken hier niemand persoonlijk op BG
    Dit was zeker niet persoonlijk bedoeld maar wilde enkel zeggen dat een vrouwelijke voornaam vaak tot veel mildere commentaren leidt dan tov een mannelijke voornaam.(allé de commentaren van de mannelijke reageerders toch )

    Oorspronkelijk geplaatst door HildeG Bekijk bericht
    ik heb graag commentaar waar ik van bijleer en die me doet nadenken over de foto.
    Ik hoop dat je dit ook zo opvat.

    Omdat ik de fotos niet als perfect aanzag maar enkel positieve reacties las, (ook van mensen die hier al juweeltjes afgeleverd hebben), met termen als wondermooi, en subliem dacht ik: "die zijn stroop aan de baard aan het smeren" en helpen je zeker niet vooruit.
    De zaken die ik aanhaalde vind ik persoonlijk niet kunnen in een afgewerkte foto (zeker hier niet in showcase)
    Daarom heb ik gereageerd en heb ik er ook bijgezet hoe ik het zou proberen oplossen, of anders doen, maar zoals ik al eerder zei ben ik zelf ook nog niet zo lang bezig, en maak ook nog (veel) fouten.

    (In feite zou ik graag eens weten wat sommige reageerders écht denken)

    Groetjes,
    Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

    Comment


    • #17
      Re: Vierkensbroek

      Ik vind het knap van Erven dat hij zo gefundeerd zijn gedacht zegt. Punt voor punt.
      Daar is inderdaad moed voor nodig. Want in de grond heeft hij gelijk, maar niets is moeilijker dan kritiek te geven op een foto waar de 'gevestigde BD-waarden' al met de loftrompet gezwaaid hebben. Ik vraag mij ook soms af waar sommige foto's een of zelfs verdienen, terwijl andere amper bekeken worden, terwijl die soms stukken beter zijn. Ongetwijfeld ook wat 'kuddegeest': als er eentje begint met prijzen, volgen er meestal meerdere. In ieder geval een mooie voorzet om eens van gedachten te wisselen.

      Comment

      Working...
      X