Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blame the sun for a cloudy day

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Blame the sun for a cloudy day

    Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
    Hoe dom kunnen mannen zijn

    hey , niet veralgemenen hé
    Jij bent de uitzondering die de regel bevestigd.
    Robby
    Minder tijd achter de computer
    Is meer tijd achter de camera

    Comment


    • #17
      Re: Blame the sun for a cloudy day

      Monica, ik zal het maar toegeven waarom mijn vewarrende comments.
      Ik ben eigenlijk stik jaloers, sta me toe.
      Al jaren probeer ik door dat vettig vliegtuigraampje foto's te maken. Of het is vettig of plakt er ijs aan of ik zit niet aan het raampje of de stewardes zegt" Het is niet toegestaan om electronische aperatuur te gebruiken tijdens de vlucht" enz enz enz enz
      Zot worde er van. Zie je die wolken voorbij vliegensta je daar met je mat van 1500 euro en het enigste dat je krijgt is een foto van een wolk waarvan het lijkt dat die door het fritvet is gehaald.
      En dan komt Monica tussn de soep en de patatten hier eventjes tussendoor een foto plaatsen van wat, inderdaad. en welke dan nog.

      Waarmee ik wil zeggen dat het niet evidend is om dit soort foto's te maken.
      Alleen spijtig dat je deze niet kunt bekijken in een groter formaat, Want deze wordt nog beter door te vergroten. Heb ik enkele dagen geleden ook gezegd van de foto's van GNO
      Hoe groter hoe beter,Jaennot gaat hier wel over uw foto's
      Robby
      Minder tijd achter de computer
      Is meer tijd achter de camera

      Comment


      • #18
        Re: Blame the sun for a cloudy day

        Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
        Al jaren probeer ik door dat vettig vliegtuigraampje foto's te maken. Of het is vettig of plakt er ijs aan of ik zit niet aan het raampje of de stewardes zegt" Het is niet toegestaan om electronische aperatuur te gebruiken tijdens de vlucht" enz enz enz enz
        Zot worde er van. Zie je die wolken voorbij vliegensta je daar met je mat van 1500 euro en het enigste dat je krijgt is een foto van een wolk waarvan het lijkt dat die door het fritvet is gehaald.
        Herkenbaar verhaal, hi,hi....kan er zelfs nog de hinderende krassen en reflecties in het piepleine raampje aan toevoegen
        Rekening houdende met alle beperkingen die zo'n vliegtuigraampje bezorgt is dit meer dan een mooi resultaat: prachtige wolk en prachtige foto
        "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

        Comment


        • #19
          Re: Blame the sun for a cloudy day

          Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
          Monica, ik zal het maar toegeven waarom mijn vewarrende comments.
          Ik ben eigenlijk stik jaloers, sta me toe.
          Al jaren probeer ik door dat vettig vliegtuigraampje foto's te maken. Of het is vettig of plakt er ijs aan of ik zit niet aan het raampje of de stewardes zegt" Het is niet toegestaan om electronische aperatuur te gebruiken tijdens de vlucht" enz enz enz enz
          Zot worde er van. Zie je die wolken voorbij vliegensta je daar met je mat van 1500 euro en het enigste dat je krijgt is een foto van een wolk waarvan het lijkt dat die door het fritvet is gehaald.
          En dan komt Monica tussn de soep en de patatten hier eventjes tussendoor een foto plaatsen van wat, inderdaad. en welke dan nog.

          Waarmee ik wil zeggen dat het niet evidend is om dit soort foto's te maken.
          Alleen spijtig dat je deze niet kunt bekijken in een groter formaat, Want deze wordt nog beter door te vergroten. Heb ik enkele dagen geleden ook gezegd van de foto's van GNO
          Hoe groter hoe beter,Jaennot gaat hier wel over uw foto's
          Robby
          Awhhh, dat vind ik nu wel weer schattig Robby
          Ik had mazzel, we waren nog niet hoog genoeg om ijs op de ramen te krijgen en het raampje heb ik met glassex schoongemaakt . Juist omdat ik ook altijd diezelfde problemen had. De paar krasjes heb ik met PS weggewerkt.
          Electrische aparaten mag je niet gebruiken tijdens het opstijgen en de daling. Boven in de lucht mag je zelf met je mobieltje bellen

          Ik heb navraag gedaan, dit schijnt een behoorlijk naar wolkje te zijn, die voor veel neerslag en onweer zorgt en onder bepaalde voorwaarden tornado's of windhozen kan veroorzaken Maar ik hoop dat Bouk me nog wat kan informeren.

          Comment


          • #20
            Re: Blame the sun for a cloudy day

            Prachtig, zonder al te veel in to depth te gaan waarom...
            2xZ6, 1xD7500, glas, licht :)

            Comment


            • #21
              Re: Blame the sun for a cloudy day

              Zeer indrukwekkend en mooi hoor

              Comment


              • #22
                Re: Blame the sun for a cloudy day

                mooi,mooi,mooi
                mvg Wilfried

                7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

                Comment


                • #23
                  Re: Blame the sun for a cloudy day

                  prachtig voorbeeld van een cumulo nimbus

                  (nog twee stofjes bij je nametag
                  mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

                  IMac/IPad/Mac Air 
                  D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

                  Comment


                  • #24
                    Re: Blame the sun for a cloudy day

                    Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
                    Dit moet er eentje voor Bouk zijn.
                    Mooi hoor !
                    zeker.....schitterend hoor.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • #25
                      Re: Blame the sun for a cloudy day

                      pracht beeld
                      nikon stuff

                      Comment


                      • #26
                        Re: Blame the sun for a cloudy day

                        Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                        LOL...van onderen zijn ze niet ZO indrukwekkend Irineas

                        De kleuren waren absurd mooi tijdens deze vlucht, zo heb ik het niet vaak gezien. Ik heb wel het contrast wat verhoogd in de foto....vond ik wat mooier, omdat de foto's vaak wat fletser zijn als je door dat vieze ronde raampje foto's schiet.


                        Dank allemaal.

                        Iemand enig idee wat dat voor draaiende "veeg" is boven op die cumulus? Die cumulus was trouwens enorm hoog...dat zie je niet echt terug op de foto, vind ik.
                        de volgende keer je vragen aan de piloot of je het venster even mag open zetten dan zijn ze nog veel mooier

                        nee inderdaad is hele mooie foto

                        Comment


                        • #27
                          Re: Blame the sun for a cloudy day

                          Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
                          Kun je ook zeggen waarom jullie die zo goed vinden, dat kan ook in enkele woorden
                          Robby
                          Ja da kan als je zo een foto schiet uit een vliegtuigraampje dan ben je al beperkt aan mogelijkheden , als het resultaat dan zo mooie is buiten het beetje ruis maar dat stoort mij niet vind ik

                          Dit is zeer mooie Monica weet wat ze doet he Robbe

                          Groeten

                          Joeri
                          Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
                          www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

                          Comment


                          • #28
                            Re: Blame the sun for a cloudy day

                            Zoals iedereen hier reeds gezegd heeft: heel mooi
                            Groetjes Hilde
                            http://hildeg.smugmug.com/

                            Comment


                            • #29
                              Re: Blame the sun for a cloudy day

                              Bedankt allemaal,

                              Wolken zijn prachtig, soms lieflijk maar ook wel heel dreigend en een heerlijk doelwit om te fotograferen.
                              Ik moet er veel meer over lezen.

                              Comment


                              • #30
                                Re: Blame the sun for a cloudy day

                                Een héél mooie!
                                Groetjes Hendrika

                                Comment

                                Working...
                                X