Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De natuur is er inderdaad betoverend mooi maar met de foto's is er toch wat mis gegaan. Je hebt de kleuren te veel gesatureerd en het contrast te hoog gezet waardoor er uitgebrande, witte delen in lucht en water ontstaan. Bij het Lake Peyto (2de foto) hoort het water een turquoise kleur te hebben door de gletserbestanddelen die er in voorkomen. Bij de laatste foto (Helmcken falls?) zijn de bomen veel te groen en de rotsen bevatten te veel rood. Waarschijnlijk zijn de foto's in een bewerkingsprogramma behoorlijk beter te krijgen. Succes.
OLH heeft al kleur aan het landschap gegeven, aan ons het zo natuurgetrouw vast te leggen.
grt,bouk.
Haha, Bouk, schitterende quote...
Maar ik ben het niet helemaal met je eens... soms mag het ietsje meer of... net ietsje minder
@Roosje ; inderdaad, zoals zo dikwijls : "Overdaad schaadt" (soms) !
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
OLH heeft al kleur aan het landschap gegeven, aan ons het zo natuurgetrouw vast te leggen.
grt,bouk.
LOL,
OLH heeft ons ook PS gegeven om met foto's te stoeien
Maar ehm...dit is inderdaad way TOO much en niet erg aantrekkelijk om naar te kijken (zo niet pijnlijk voor de ogen )
Ik zou deze foto's dolgraag nog eens zien, maar dan meer natuurgetrouw.
Een groothoek lens zou hier overigens geen overbodige luze zijn geweest...dit prachtige landschap vraagt daarom.
Comment