Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bedrijfsterrein

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: bedrijfsterrein

    Dit laat zich lezen als een geometrisch abstract.Echter,wat ik enorm storend vind,is die groene vuilnisbak:die staat niet haaks op het landschap,maar is dat,wegens zijn geometrische vorm wel verplicht in deze compo.Voor de lyrisch abstracte elementen als de wolken,het blauwe vuilniszakje of het onkruid op de voorgrond maakt dit niets uit,integendeel,wel voor de balken en de vuilnisbak.
    Je had "huisvredebreuk" moeten plegen en de balken,evenals de vuilnisbak netjes moeten schikken,en dan had dit je een perfect beeld opgeleverd qua compo,kleur,wat het nu niet is,een gemiste kans.



    Walter
    Last edited by Phororhacos; 3 augustus 2009, 22:05. Reden: typo
    D850

    Comment


    • #32
      Re: bedrijfsterrein

      sorry ik vind deze foto zeker geen sc waardig
      mijn idee
      mvg rohnny
      ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
      *BD1034BE

      Comment


      • #33
        Re: bedrijfsterrein

        Ik begrijp jouw mening, Wanka tanka, het is immers geen gemakkelijk plaatje he.

        Comment


        • #34
          Re: bedrijfsterrein

          Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
          Ik begrijp jouw mening, Wanka tanka, het is immers geen gemakkelijk plaatje he.
          daar heb je volledig gelijk in
          mvg rohnny
          ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
          *BD1034BE

          Comment


          • #35
            Re: bedrijfsterrein

            Toch weer 1 van de betere topics waar je tenminste iets leert en anders bekijkt.
            Het is niet echt mijn ding zulke fotos maar je hebt er tenminste over nagedacht me dunkt..
            Ik hoor hier allemaal kreten van lijnen en vlakken wat ik ook zie maar verder vind ik het maar een rommeltje..Maar die kunnen ook stof tot discussie geven zoals hier.
            De kleuren en geuren zijn wel mooi..
            Toch heeft deze plaat wel iets...En het is hier al gezegd.
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

            Comment


            • #36
              Re: bedrijfsterrein

              Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
              Toch weer 1 van de betere topics waar je tenminste iets leert en anders bekijkt.

              Inderdaad, altijd leuk om door te lezen

              Nu de plaat,
              Technisch perfect! Overal perfect belicht, super kleuren, vlakverdeling,...
              en voor mij ben je in je opzet geslaagd de sfeer van een bedrijfsterrein op te roepen hoor.
              Ik kan me zo voorstellen dat er achter de grijze muur tientallen mensen aan het werk zijn.
              Ook die rommel staat daar goed, en het groen zorgt voor een contrast tussen het bedrijf en de buitenwereld.


              PS: doet me zelfs een beetje denken aan 'het eiland', daar tonen ze ook vaak 'cynalco' van buitenaf
              --- Panasonic FZ 50---
              ---Canon Eos 450D---

              Comment


              • #37
                Re: bedrijfsterrein

                Oorspronkelijk geplaatst door RDB Bekijk bericht
                dit lijkt me eerder een poging tot iets kunstzinnigs neer te zetten maar niet kunnen sorry, m’n eerlijke mening en niks meer , het technische doet hier in dit geval zelfs niks ter zake…
                A Ming vase can be well-designed and well-made and is beautiful for that reason alone. I don't think this can be true for photography. Unless there is something a little incomplete and a little strange, it will simply look like a copy of something pretty. We won't take an interest in it. -John Loengard-
                NicoSansen.com - FLICKR

                Comment


                • #38
                  Re: bedrijfsterrein

                  Ik krijg hier een totaal onverwacht beeld te zien en net dat boeit me. Naast het feit dat het qua beeldindeling schitterend is. Je hebt een banaal onderwerp, die wel 999 mensen gewoon zouden voorbijlopen, verheven tot een moment waar we even bij stilstaan. Dat alleen al is een kunst. Akkoord, ik zou het ook niet aan mijn muur hangen maar moet dat dan met elk SC-beeld? Niet elk beeld dat raakt, hoort in een kader te komen. Gewoon mij even laten stilstaan bij dit onderwerp is misschien al veel meer waard als de verheving tot een superplaat. Mocht je het toch ooit aan een muur hangen, hang er dan meteen je medaille voor moed bij want dit zou eigenlijk vaker moeten kunnen op BD. Kortom: misschien moet dit zelfs niet alleen in SC komen maar zelfs in de HOF, gewoon qua vorm van bewustwording en het verrijken van visies.
                  SITE: http://www.xraypictures.be
                  FOTOBLOG: http://xraypictures.wordpress.com

                  Comment


                  • #39
                    Re: bedrijfsterrein

                    Oorspronkelijk geplaatst door koen1950 Bekijk bericht
                    Of ie in sc thuis hoort, daar zal de auteur wel over oordelen, daar hoeft niemand zich van aan te trekken, de foto op zich had ik liever gezien zonder vuilnis en groen op de voorkant dan was het volgens mij een strakker plaatje , maar dat is dan weer mijn mening en ieder zijn gedacht
                    Oorspronkelijk geplaatst door marnik.u Bekijk bericht
                    Doe die rommel weg (als je mag), rechts wat af en links wat meer en volgens mij heb je een topper!
                    Ik volg de meningen van Koen en Marnik.
                    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                    Comment

                    Working...
                    X