Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Adembenemende natuur in Yosemite USA

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Adembenemende natuur in Yosemite USA

Ik vind ze alle drie mooi, een weergave va nde werkelijkheid.
    Ik blijf er in September 3 dagen, dan heb ik wat meer tijd om alles eens te fotograferen.
    Moet vooral oppassen dat je blijft genieten en niet heel de vakantie door je zoeker kijkt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
      IK vind dat je dat park mooi heb geschoten.
      De derde vind ik steengoed omdat voor mij daar alles het beste klopt.
      Dat vind ik ook , ik hou van dit soort fotowerk knap

Groeten

Joeri
      Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
      www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

Comment

smaken verschillen, maar ik vind ze gewoon 'gewoon'.
        Goed getrokken dat wel, maar tzijn geen Ansel Adams - foto's (wel leuke vakantiekiekjes).
        Anders gezegd, ik mis dynamisme in de foto's.

(ik kan niet beter hoor )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Aspro Bekijk bericht
          smaken verschillen, maar ik vind ze gewoon 'gewoon'.
          Goed getrokken dat wel, maar tzijn geen Ansel Adams - foto's (wel leuke vakantiekiekjes).
          Anders gezegd, ik mis dynamisme in de foto's.

(ik kan niet beter hoor )
          Dit was Ansel Adams zijn tweede thuis. Hoe wil je in godsnaam als je in Amerika op doorreis bent, 1 à 3 dagen in een park verblijft en er voor de eerste keer komt, dezelfde soort foto's als Ansel Adams maken???

Om van zo'n omgeving mooie en originele foto's te maken die je niet bij iedereen ziet terugkomen, moet je ofwel de plaats als je broekzak kennen, veel tijd hebben of gewoon geluk hebben...

Ik snap wel dat je als je Ansel's foto's ziet meer verwacht, maar ik hoop ook dat je begrijpt wat er allemaal voor zijn foto's vooraf is gegaan. Daar zijn heel wat uurtjes studie en voorbereiding in gekropen, wees daar maar zeker van

Comment

Iedereen bedank voor zijn/haar eerlijke opmerkingen!
            Ik denk ook wel dat als ik een paar uurtjes langer tijd gehad er mooiere resultaten mogelijk geweest waren, maar voor op deze korte tijd ben ikzelf er meer dan tevreden mee! Eén ding staat vast... ik ga zeker nog eens terug naar ginds en dat op mijn eigen tempo

Comment

Wow die 3e
              Doet me gelijk wegdromen naar vakantie

Comment

Working...
              X