Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

het schuurtje.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: het schuurtje.

    niet mijn ding.. sorry... zonder de (over-)bewerking was dit dus een middelmatige plaat geweest, of mss nog erger..wat ik nu zie, is een onderbelichte compo, met een via Ps of LR belicht schuurtje en veel donkere partijen in de voorgrond....

    Comment


    • #17
      Re: het schuurtje.

      sfeervol plaatje hoor
      sterk!

      Comment


      • #18
        Re: het schuurtje.

        Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
        Mooie bewerking ...de aandacht word hier volledig opgeeist door het schuurtje ...misschien is de bewerking net iets te zichtbaar
        Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
        Volledig mijn gedacht. Da's wel heel warm en licht temidden van de grauwe mistige omgeving.
        Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
        Ik denk ook dat een mindere bewerking deze mooie foto (knappe compo en ditto belichting) eer zou aandoen. Dit lijkt me meer een illustratie voor een sprookjesboek.
        Zo verdeelt deze foto het gemiddelde BD-kamp in twee delen. Ik volg eerder bovenstaande replys.
        Begrijp me niet verkeerd, ik vind de bewerking een knappe vondst en volgens mij werkt het wel. Maar - het gebeurt zo dikwijls - het ligt er te dik op. Het beeld verliest zijn spontaniteit...
        Edoch knap gezien
        Greetz; Kariboe
        * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
        Euh... deze quotering is zeer subjectief !

        Comment

        Working...
        X