Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Sorry, maar voor mij is deze bewerking er te ver over. Het lijkt wel dat je met het borsteltje 'tegenhouden' in PS over het schuurtje hebt geveegd. Het contrast tussen het heldere schuurtje en de donkere omgeving is imho veel te groot.
Ik denk ook dat een mindere bewerking deze mooie foto (knappe compo en ditto belichting) eer zou aandoen. Dit lijkt me meer een illustratie voor een sprookjesboek.
Geweldige sfeer, diepte, die velourse uitstraling van de ochtendnevel.
En dan bet even die piepstraal zon op dat huiske.
Helemaal goed
Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
Geweldige sfeer, diepte, die velourse uitstraling van de ochtendnevel.
En dan bet even die piepstraal zon op dat huiske.
Helemaal goed
Ik sluit me aan en of het nu een echte zonnestraal of een gephotoshopte belichting is , kan mij geen fluit schelen....ik vind de sfeer die het plaatje uitstraalt prachtig
"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Ik sluit me aan en of het nu een echte zonnestraal of een gephotoshopte belichting is , kan mij geen fluit schelen....ik vind de sfeer die het plaatje uitstraalt prachtig
Volledig mee eens.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Tis een mooie plaat hoor. Maar volg toch ook wel een beetje de mening van Rupsel als het over details gaat.
Knappe plaat en voor mij ook een trapje hoger.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment