Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

aan de voet van de Bromo vulkaan.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: aan de voet van de Bromo vulkaan.

Oorspronkelijk geplaatst door Sjinouck Bekijk bericht
    mooie plaat, maar mag bovenaf nog een stuk af.. (tot ongeveer 1.5 cm boven het paardje)
    Dat zou ik nu net niet doen, want dan haal je heel wat sfeer uit de plaat... het lichte linksboven, de donkere silhouetten rechts onder. Ik dacht eerst ook dat ze te laag in beeld stonden, maar als je linksboven eraf haalt, hou je m.i. veel minder sfeer over. Dan wordt het geheel wel heel duister.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
      Dat zou ik nu net niet doen, want dan haal je heel wat sfeer uit de plaat... het lichte linksboven, de donkere silhouetten rechts onder. Ik dacht eerst ook dat ze te laag in beeld stonden, maar als je linksboven eraf haalt, hou je m.i. veel minder sfeer over. Dan wordt het geheel wel heel duister.
      ik begrijp je standpunt... maar, de lichte vlek is voor mij wat storend, en 'dark pictures' hebben ook zo zijn charme.. en anders kan TS nog altijd eea ophalen he? maar goed, smaakjes verschillen..

Comment

Hele mooie foto.
        I put the sexy in dyslexia

Comment

Mooi beeld.
          [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

Comment

Yep een mooie.

Volgende keer door de knietjes zakken.
            Dan komt het paard en de persoon net even beter uit en op de berg te staan/zitten.

Verder helemaal niets op aan te merken.
            Heerlijke plaat
            Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

Comment

Working...
            X