PS; Enkel verkleind en omgezet naar jpeg in photoshop, geen verdere bewerkingen.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Steinbach
Collapse
X
-
-
Re: Steinbach
best wel geslaagd, 'k zou er alleen wel even voor zorgen dat hij kleiner is dan 400kb[FONT="Tahoma"]www.carlopeeters.be
-
Oorspronkelijk geplaatst door cee37 Bekijk berichtbest wel geslaagd, 'k zou er alleen wel even voor zorgen dat hij kleiner is dan 400kb
Zou intussen moeten aangepast zijn.
Comment
-
Lekkere kleuren in de foto. Over de compositie van de foto wil ik toch een opmerking plaatsen. Een volgend keer zou je een paar stapjes naar links kunnen maken. De hoofdonderwerpen van de foto (het schuurtje en de rol op de voorgrond) zou ik in de snijpunten van de gulden driehoek positioneren. Dat komt de compositie ten goede, het wordt dan evenwichtiger.
Aan de linkerzijde zie ik een strobaal die gehalveerd wordt. Het is aan te raden om objecten zoals deze strobaal, altijd volledig op de foto mee te nemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peterdep Bekijk berichtLekkere kleuren in de foto. Over de compositie van de foto wil ik toch een opmerking plaatsen. Een volgend keer zou je een paar stapjes naar links kunnen maken. De hoofdonderwerpen van de foto (het schuurtje en de rol op de voorgrond) zou ik in de snijpunten van de gulden driehoek positioneren. Dat komt de compositie ten goede, het wordt dan evenwichtiger.
Aan de linkerzijde zie ik een strobaal die gehalveerd wordt. Het is aan te raden om objecten zoals deze strobaal, altijd volledig op de foto mee te nemen.
grtjs,
jeannot
Comment
-
-
Het verlof slaat toe, hoe ik erin geslaagd ben de verhoudingen aan te passen weet ik niet goed bijgevoegd dan maar de volle breedte.
indien ik iets herpositioneerde kwam net de volgende baal weeral in beeld. Ik was niet direct in de stemming om even de balen te gaan herschikken.
Comment
Comment