Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Dank aan allen voor de reacties.
De wolken ja..Daar had ik in eerste instantie ook al aan gedacht maar na een minuut kijken of zo had ik toch besloten voor mezelf om ze te laten zoals ze zijn.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Dank aan allen voor de reacties.
De wolken ja..Daar had ik in eerste instantie ook al aan gedacht maar na een minuut kijken of zo had ik toch besloten voor mezelf om ze te laten zoals ze zijn.
dat is zeker man ,je eigen mening volgen en bezig blijven zoals nu
Voor allen met het voorstel van de lucht..Ik heb juist gekeken en ik denk dat het de juiste beslissing was om hem zo te posten.Wat de vlekken betreffen dat is gewoon een nabewerking die als ik met mijn beperkte kennis van CS niet echt goed wegkrijg.Sorry daarvoor.
Op de originele zijn het gewoon een paar stops verscil in belichting wat je nu juist op het randje ziet..Waar het mij om gaat is het graan en de sfeer van het veld..Nobody is perfect..En ik zeker niet..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Deze had anders dees week ook een hof plaatsje mogen hebben , mooie kleuren , rustige plaat en mooi standpunt
mvg xiebu
"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
gNo en Xiebu merci hoor..
Ik ben er niet rouwig om of er een foto in de HOF komt of niet..daar gaat het mij zeker niet om.Ik heb al veel geleerd van Xiebu en das wat belangrijker is en zo vele hier op BD die me wegwijs hebben gemaakt mede door hun techniek en kunde. Ik geniet gewoon te veel van andere fotos om daar aan te denken.
Ik heb de ambitie nog steeds om te goed en origineel mogelijk mijn fotos te posten met vallen en opstaan en als dat eerste meermaals gebeurd dan moet ik gewoon terug rechtkrabbelen zo simpel is dat. Het is fantastisch dat er mensen zijn die elke week een HOF halen maar dat weet je ook wel waarom.Omdat ze de techniek en originaliteit hebben die ze handhaven.das volgens mij het hoofd ingridient wat dit bepaalt. Schoenmaker blijf bij je leest....
Maar bedankt in ieder geval.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Comment