Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Volgorde van voorkeur = 3, 1, 2.
Eigenlijk kan ik moeilijk kiezen tussen 3 en 1.
In 2 storen de boomstammen en in 1 storen die overhangende takken, jammer want de witte paaltjes en bloemen op de voorgrond 'fleuren' het beeld op.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Canon EOS 1D Mark lll, Canon EOS 40D, Phottix BG-50D Battery Grip, Canon speedlite 580ex
EF S 17-85mm f/4, EF 90-300mm f/4, Canon EF-S 10-18mm F4.5, Canon EF 16-35mm F2.8 L USM Mijn foto's : Flickr
Als je fotos post moet je ze achteraf niet weghalen..Ik weet toevallig wel dat er deze middag eentje stond met paaltjes op...Waarom weggehaald terwijl er al op gereageerd is?
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Als je fotos post moet je ze achteraf niet weghalen..Ik weet toevallig wel dat er deze middag eentje stond met paaltjes op...Waarom weggehaald terwijl er al op gereageerd is?
Ze staan er bij mijn weten nog alle drie. Frederik76 heeft ze blijkbaar nog gezien 10 minuten voor jou. Er staat trouwens toch nergens een spoor van een "Edit" van mijn eerste post ?
Mijn foto's van de voorbije 6 jaar staan er trouwens in principe ook nog allemaal ... dus zo snel haal ik ze niet weg
Snap niet goed wat je bedoeld Pascal.
Ik heb gereageerd om 11h19 en deze met paaltjes stond er net zoals nu
Sorry TS maar ik zag op mij laptop de derde niet meer..Misschien kwam die niet echt meer door door mijn LAG...Vergeet het ik zal die post weg laten halen.
MODs ?
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Sorry TS maar ik zag op mij laptop de derde niet meer..Misschien kwam die niet echt meer door door mijn LAG...Vergeet het ik zal die post weg laten halen.
drie leuke platen maar vind het camerastand punt een beetje te algemeen, (lees) te gewoontjes, (lees) weinig creativiteit, (lees) tis het net niet.
grt,bouk.
drie leuke platen maar vind het camerastand punt een beetje te algemeen, (lees) te gewoontjes, (lees) weinig creativiteit, (lees) tis het net niet.
Dit is interessant, alleen blijf ik met meer vragen dan antwoorden zitten...
Heb je soms zelf voorbeelden van hoe je dat in dit geval aanpakt of tips of voorbeelden van anderen ?
Welke camerapositie zou jij (of iemand anders) aanraden ?
Ik wil best nog vooruitgaan maar hoe ?
Hele mooie platen.
Mooi genomen en netjes nabewerkt.
Gewone lekker klassieke natuurlijke landschapsfotografie.
Jawel, wederom erg gewaardeerd.
Maar als ik me niet vergis heb ik die lokatie in een winters jaargetijde ook al eens gezien.
Maar dan met ijs, blauwe hemel en zon.
En eigenlijk zo'n beetje in dezelfde stting, compo en standpunt.
Ik doe dit vanuit mijn herinnering en ga nu zoeken.
Ik hoor graag of ik me vergis.
Helaas, alles wat er in januari was geplaatst is al weer weg.
Last edited by Irineas; 25 juli 2009, 21:36.
Reden: gezocht en niet gevonden, draadjes gaan niet verder dan juni2009
Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
Comment