Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Prachtig Jean-Louis..Ik was er al stiekem op aan het wachten..Uw botten aangetrokken zie ik en drie de topper voor mij.Het is een mooie verdeling ..Als vind ik de eerste ook zeer knap..
Och ja ik kan niet kiezen...Ben je ook al terug van je eigen Tour de Normandie?
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Ik ga voor nr1.
Enkele jaren terug had ik er geen idee van dat ochtend- en avondlicht een foto zo fantastisch kunnen beïnvloeden. Hier nog maar eens een voorbeeld daarvan.
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Ben je ook al terug van je eigen Tour de Normandie?
Yep,van maandag terug....veeeeel te vroeg naar mijn goesting ,maar 't ja ..niks aan te doen....het was voornamelijk een trip richting de invasiestranden...omaha beach,point du hoc,Colleville-sur-mer,Longues-sur-mer....en in het terugkomen een dagje Etretat gedaan...zeker voor herhaling vatbaar
Yep,van maandag terug....veeeeel te vroeg naar mijn goesting ,maar 't ja ..niks aan te doen....het was voornamelijk een trip richting de invasiestranden...omaha beach,point du hoc,Colleville-sur-mer,Longues-sur-mer....en in het terugkomen een dagje Etretat gedaan...zeker voor herhaling vatbaar
Ik hoop het voor U Jean dat ge nog eens terug gaat want die streken zijn echt ook wel de moeite.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment